Gjest kari trestakk Skrevet 28. september 2003 Skrevet 28. september 2003 Med andre ord: Hvordan skal jeg få dagen til å gå? Morgendagen også! 0 Siter
Gjest Høsten er kommet Skrevet 28. september 2003 Skrevet 28. september 2003 Gå en lang tur i det pene været,les en god bok ,rydd i huset,bak en god kake,besøk gode venner, bare noen forslag 0 Siter
Gjest baremeg..tror jeg? Skrevet 28. september 2003 Skrevet 28. september 2003 I dag skal jeg bl.a: * Trene * Gjøre litt husarbeid (minst mulig!) *Spise masse god mat * Se på Farmen og spise en kilo smågodt som jeg fikk av brodern som har vært i Sverige ) Og ikke minst: SLAPPE AV!! 0 Siter
selle Skrevet 28. september 2003 Skrevet 28. september 2003 Ta deg en tur i høstskogen. Det klarner hodet og får deg til å tenke mer positivt. Godt for kroppen er det jo også. Lykke til! 0 Siter
Gjest Stjernemor Skrevet 28. september 2003 Skrevet 28. september 2003 Løse kryssord, gå tur, surfe på nettet, legge kabal, lese en bok, besøke venner, bake kake og be noen på kaffe, gå på kino, kjøre en tur til nærmeste by og rusle rundt og kikke i butikkvinduene, spise søndagsmiddag på restaurant, kjøpe et ukeblad, leie en film, fråtse i smågodt fra en eller annen kiosk, rydde i hagen, ta et langt og varmt bad, legg en ansiktsmaske, sett på bra musikk og dans for deg selv på stuegulvet, ta situps og noen andre øvelser som strammer opp flesket, skriv brev eller send mail til en venninne eller slektning, bombarder venner med SMS (du får sikkert noen tilbake). Dette burde holde fram til tirsdag! 0 Siter
Gjest lis@bet Skrevet 28. september 2003 Skrevet 28. september 2003 Sett bilder inn i album! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.