Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Press i halsen kan jeg ikke forklare, har du forstørret skjoldbruskkjertel? Det bør du få sjekke hos din lege.

Høy puls kan skyldes at du får for mye thyroxin, dosen bør sjekkes.

Hetebølger, svette og klamhet kan forklares ved overgangsalder, og dte kan avhjelpes med østrogen, men samme kan ses ved for stor dose av thyroxin, så også det bør kontrolleres. Jeg foerslår derfor at du får din lege til å vurdere deg og evt endre behandling, evt starte østrogenbehandling.

Vennlig hilsen Mette H Moen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/121158-smerte-i-halsen/#findComment-734443
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Press i halsen kan jeg ikke forklare, har du forstørret skjoldbruskkjertel? Det bør du få sjekke hos din lege.

Høy puls kan skyldes at du får for mye thyroxin, dosen bør sjekkes.

Hetebølger, svette og klamhet kan forklares ved overgangsalder, og dte kan avhjelpes med østrogen, men samme kan ses ved for stor dose av thyroxin, så også det bør kontrolleres. Jeg foerslår derfor at du får din lege til å vurdere deg og evt endre behandling, evt starte østrogenbehandling.

Vennlig hilsen Mette H Moen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/121158-smerte-i-halsen/#findComment-734444
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...