Gå til innhold

Just another fuckin' sunday


Mr Kahn

Anbefalte innlegg

Hadde du følt deg bedre dersom det var en gulrot han spiste?

Fascisist.

Du kunne faktisk ha sagt "unnskyld, kan jeg få komme frem og betale?"

Og man spør seg hvorfor det er krig....

"Fascisist. Og man spør seg hvorfor det er krig.... "

Og selvfølgelig er innlegget usignert....

Hadde det ikke vært for påstanden om at Mr. Kahn er fascisist, så hadde innlegget vært greit nok.

Men slik det fremstår nå så burde kanskje feige "ikke signert" stilt seg det samme spørsmålet om "hvorfor det blir krig" selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke signert nå heller

"Fascisist. Og man spør seg hvorfor det er krig.... "

Og selvfølgelig er innlegget usignert....

Hadde det ikke vært for påstanden om at Mr. Kahn er fascisist, så hadde innlegget vært greit nok.

Men slik det fremstår nå så burde kanskje feige "ikke signert" stilt seg det samme spørsmålet om "hvorfor det blir krig" selv?

Jeg signere ikke, nettopp fordi jeg vil unngå "krig."

Nå vet han jo ikke hvem han skal gå hjem til og rundbanke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg signere ikke, nettopp fordi jeg vil unngå "krig."

Nå vet han jo ikke hvem han skal gå hjem til og rundbanke.

Det er ikke frykt for å få juling som skremmer deg fra å signere, det er den totale mangelen på allminnelig folkeskikk du ikke vil vedkjenne deg.

Dessuten, hadde fyren spist mer gulrøtter, så kanskje han hadde hatt både syn og hørsel istedenfor margarin i alle kommunikasjons(k)analer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...