Gjest tvmina Skrevet 29. september 2003 Skrevet 29. september 2003 Max er jo en sympatisk kjekk mann, hva vil han egentlig? Noen som kan gjette? 0 Siter
Nikki Skrevet 29. september 2003 Skrevet 29. september 2003 Jeg har blitt fortalt at den første dagen så kom roseseremonien i gang først midt på natta. Dette er vel i og for seg kjent fra media, og man har da skyldt på at de måtte ta en del opptak. Men i går fikk jeg høre fra noen som var med på produksjonen, at årsaken var at 7 jenter trakk seg da de kom til huset. TVN måtte derfor ringe rundt til jenter som sto på reservelista... 0 Siter
Gjest ungung Skrevet 29. september 2003 Skrevet 29. september 2003 Jeg har blitt fortalt at den første dagen så kom roseseremonien i gang først midt på natta. Dette er vel i og for seg kjent fra media, og man har da skyldt på at de måtte ta en del opptak. Men i går fikk jeg høre fra noen som var med på produksjonen, at årsaken var at 7 jenter trakk seg da de kom til huset. TVN måtte derfor ringe rundt til jenter som sto på reservelista... Kanskje det hadde noe med at ungkaren så ut som grynte grynt 0 Siter
Gjest ikke undertegnet Skrevet 29. september 2003 Skrevet 29. september 2003 Ja ryktene går,men jeg vil ikke si noe her før jeg vet om noen vil vite svaret.. 0 Siter
Gjest chempen Skrevet 30. september 2003 Skrevet 30. september 2003 Ja ryktene går,men jeg vil ikke si noe her før jeg vet om noen vil vite svaret.. Jeg vil vite........ 0 Siter
serendipity Skrevet 30. september 2003 Skrevet 30. september 2003 Ja ryktene går,men jeg vil ikke si noe her før jeg vet om noen vil vite svaret.. JEG VIL VITE!!!! Du får skrive en advarsel, sånn at de som ikke vil vite ikke leser. 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 30. september 2003 Skrevet 30. september 2003 Kanskje det hadde noe med at ungkaren så ut som grynte grynt :-) 0 Siter
Gjest ikke undertegnet Skrevet 6. oktober 2003 Skrevet 6. oktober 2003 JEG VIL VITE!!!! Du får skrive en advarsel, sånn at de som ikke vil vite ikke leser. ok,har hørt rykter om at Cathrine (hun lyse som var på date med han)blir valgt. Bare rykter om at det er sett at de to har stått og klint i ettetid et eller annet sted. Så helt sikkert er det vel ikke.. 0 Siter
serendipity Skrevet 6. oktober 2003 Skrevet 6. oktober 2003 ok,har hørt rykter om at Cathrine (hun lyse som var på date med han)blir valgt. Bare rykter om at det er sett at de to har stått og klint i ettetid et eller annet sted. Så helt sikkert er det vel ikke.. Så fint! hun virker som en "god" kandidat. Jeg heier på henne eller Evian. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.