Gå til innhold

Min, bare miiiiiin leilighet!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

13

• hare1365380455

5

• salome

2

• Kizza1365380506

1

Annonse

Gratulerer, må du pusse mye opp?

Neida, må male opp 2 eller 3 rom og skifte knotter på kjøkkeninnredninga! :o))))) Mulig det skulle vært lagt nye golv på soverommene, får se nærmere på dem når den tid kommer så får vi se da.

Gratulerer! Så hvordan er leiligheten da?

77m2, den er fra 1965 så det er i grunnen veldig rart at kjøkkenet er hele 20m2!!!! Så nå får jeg endelig det hvite og blå kjøkkenet med slagbenk som jeg har ønsket meg helt siden jeg begynte å drømme om å flytte hjemmefra for 20 år siden!

Den har bare to soverom, men ganske stor stue og et deilig og ganske romslig vaskerom med inngang fra både gang og kjøkken. Og badekar..... Mmmmmmmmmm.........

Fint at det ordner seg, Lillemus! Er i grunnen litt misunnelig på den leiligheten..Når det kjeftes som verst hjemme hos oss, og både barn og mann er bortimot utålelige, drømmer jeg om en leilighet som bare er ..nettopp, bare min! Der skulle jeg kost meg, gitt :)

mvh

Fint at det ordner seg, Lillemus! Er i grunnen litt misunnelig på den leiligheten..Når det kjeftes som verst hjemme hos oss, og både barn og mann er bortimot utålelige, drømmer jeg om en leilighet som bare er ..nettopp, bare min! Der skulle jeg kost meg, gitt :)

mvh

For ikke å snakke om å ha ca. annenhver helg og en ettermiddag en gang iblant helt for seg selv...

Jeg er selvsagt ikke misunnelig på eneforsørgere, men etter å ha sovet lenger enn til kl. 0730 noe sånt som kanskje 10 fridagsmorgener på 4 1/2 år, hender det at jeg gjør meg noen tanker.

Annonse

For ikke å snakke om å ha ca. annenhver helg og en ettermiddag en gang iblant helt for seg selv...

Jeg er selvsagt ikke misunnelig på eneforsørgere, men etter å ha sovet lenger enn til kl. 0730 noe sånt som kanskje 10 fridagsmorgener på 4 1/2 år, hender det at jeg gjør meg noen tanker.

Selvsagt ikke misunnelig på verken eneforsørgere eller dem som må gi opp ekteskapet..

Men det var den leiligheten da, der skulle det vært ryddig, gitt, ikkenoe skittentøy, ikke blader og aviser som flyter, ikke smuler over hele kjøkkengulvet en time etter det var nyvasket...

mvh

Selvsagt ikke misunnelig på verken eneforsørgere eller dem som må gi opp ekteskapet..

Men det var den leiligheten da, der skulle det vært ryddig, gitt, ikkenoe skittentøy, ikke blader og aviser som flyter, ikke smuler over hele kjøkkengulvet en time etter det var nyvasket...

mvh

Mmmm...sove lenge annenhver helg, ha et rent og ryddig hjem (!!), ha "frikvelder", spise hva man vil, nyte stillheten og den musikken man vil....

Ungene også. En av vennene er på høstferie i Roma med pappan, sommerferien ble tilbragt i Spania med mamman. To barn jeg kjenner var to uker i Portugal med pappan og to uker i Hellas med mamman og ny sambo.

Ja, det er da jeg er glad jeg har et langt singelliv bak meg. Jeg har hatt et annet liv, og fikk litt nok av det! Kan liksom minne meg på såre ensomme kvelder og søndagsmorgener da jeg savnet noen...

Gratulerer Lillemus. Jeg har visst ikke fulgt skikkelig med her, separasjon og ny bolig!!

Nå synes jeg har "kjent" deg gjennom mange livsfaser! Først som lykkelig nygravid, så bryllup, så fødsel og dramatikk og sykdom, dagligliv, nytt svangerskap, ny baby, ny hverdag, ny jobb, ... Og så separasjon og nytt liv. Du gjør det unna! Lykke til!

Vi som enda ikke har rukket å gifte oss...

Mmmm...sove lenge annenhver helg, ha et rent og ryddig hjem (!!), ha "frikvelder", spise hva man vil, nyte stillheten og den musikken man vil....

Ungene også. En av vennene er på høstferie i Roma med pappan, sommerferien ble tilbragt i Spania med mamman. To barn jeg kjenner var to uker i Portugal med pappan og to uker i Hellas med mamman og ny sambo.

Ja, det er da jeg er glad jeg har et langt singelliv bak meg. Jeg har hatt et annet liv, og fikk litt nok av det! Kan liksom minne meg på såre ensomme kvelder og søndagsmorgener da jeg savnet noen...

For min del er det så lenge siden at jeg ikke husker det! Har vel egentlig aldri vært singelboer heller, ettersom jeg flyttet i en alder av 20 direkte fra foreldrene mine og sammen med min kjære!

Jeg ville jo aldri vært verken mann eller barn foruten, men en liten leilighet, bare min...

mvh

77m2, den er fra 1965 så det er i grunnen veldig rart at kjøkkenet er hele 20m2!!!! Så nå får jeg endelig det hvite og blå kjøkkenet med slagbenk som jeg har ønsket meg helt siden jeg begynte å drømme om å flytte hjemmefra for 20 år siden!

Den har bare to soverom, men ganske stor stue og et deilig og ganske romslig vaskerom med inngang fra både gang og kjøkken. Og badekar..... Mmmmmmmmmm.........

Jeg ønsker meg også slagbenk:) Du må kose deg masse nå da! Det holder vel med to soverom.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...