Gå til innhold

Viking-Odd eller hva de heter

Anbefalte innlegg

Kampene mellom disse to lagene må være kjedsomhetens mor i fotballverdenen. To lag uten profiler. Viking må vel tilbake til Svein Kvia, selv om jeg har en sans for Erik Nevland. Hos Odd er det han feite keeperen og en ungdom (Wiik?).

To lag hvor det ligger i vegger og i gener at de skal havne midt på tabellen.

Hvordan er det mulig å støtte slike lag?

...

I halvsøvne led jeg meg gjennom dritkampen som selvsagt skulle ende 0-0, slik oppgjør som det skal gjøre. Så rotet Odd inn et mål på overtid.

Jeg gremmes over hele forestillingen. Måtte Fanden sørge for at disse to bleikfeite laga forsvinner til 4. divisjon.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/121340-viking-odd-eller-hva-de-heter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Hvordan er det mulig å støtte slike lag?"

Ordentlige patrioter slutter ikke å støtte laget fordi dem ikke ligger i toppstriden eller mangler profiler. Her er det snakk om klubben i sitt hjerte, som man støtter i tykt og tynt!

PS: Ikke glem at Viking var et storlag i begynnelsen av 90-tallet. Og Odd har vunnet cupfinalen 12 ganger, sist gang for tre år siden.

Gjest Siddis, yo yo, siddis, go go

*hrmf*

Erik Thorstvedt

Egil Østenstad

Kenneth Storvik

Gunnar Aase

Erik Pedersen

Roger Nilsen

Hannu Tihinen

Toni Kuivasto

Brede Hangeland

Rikardur Dadason

Martin Andresen

Alle disse (bortsett fra Thorstvedt) har spilt for Viking i løpet av 90-tallet. Makan.. Gå og legg deg, din vattnisse.

• 2 uker senere...

Hørte du ikke hva jeg sa, eller?? Din vattnisse!

Det skal godt gjøres med den fartstiden i tippeligaen og presentere en så grå liste over de beste spillerne som har vært innom.

Viking hadde en god periode på 70-tallet, men siden har det vært trist, unntatt i 1991 (og et par NM).

De ligger der på midten og er hverken med i topp eller bunn. Trist og grått.

"Vattnisse" likte jeg. Er det en lokal sak, eller er det bare jeg som ikke følger med?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...