Gå til innhold

iikh, dyr på Aloe Veraen min

Anbefalte innlegg

Små svarte "rundinger" med bein, ca 1mm lange ev litt mindre.

Ser ikke noe spinn eller skade på planten. (men nå vet jeg ikke helt hvilken skade jeg ev. skal se etter)

Har spredt seg til timianen min.

Hva kan dette være og hva kan jeg gjøre med det? (foruten grønnsåpedusj)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/121457-iikh-dyr-p%C3%A5-aloe-veraen-min/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel rett og slett lus det :-I

Kjøp deg lusspray.De fleste blomsterdyrene (lus,spinnmidd,fluer o.l) er resistente mot grønnsåpe.Det funka for meg også før,men ikke nå lengre :-(

Kan det være at timianen din fikk den først,da lus ikke er så vanlig på aloe vera?

Hvist du ikke får bukt med det,er det bare å kaste den..

Mvh.Blomsterdekoratøren

Det er vel rett og slett lus det :-I

Kjøp deg lusspray.De fleste blomsterdyrene (lus,spinnmidd,fluer o.l) er resistente mot grønnsåpe.Det funka for meg også før,men ikke nå lengre :-(

Kan det være at timianen din fikk den først,da lus ikke er så vanlig på aloe vera?

Hvist du ikke får bukt med det,er det bare å kaste den..

Mvh.Blomsterdekoratøren

Nei, aloe veraen ble plantet i blomsterbedet ved rosebuskene av flyttebyrået etter de knuste krukken.

Så den fikk det nok derfra ;(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...