Gå til innhold

BH'er med innlegg...

Anbefalte innlegg

Gjest moccasin
Skrevet

Er vi blitt et land fyllt av anorektiske kvinnemennesker ???

Hvorfor i helvete er hyllene fulle av BH'er med innlegg ??

Finner jo ikke BH lenger vi som fremdeles har pupper.... skal vi begynne å sprette de opp og dra ut disse "putene" da ???

Grrrrrrrrr........

Skrevet

Det er bare a og til nøds b-cup-damer som kan handle bh'er på H&M vet du, de er bare beregnet på ungjenter som ikke trenger støtte, men som vil vise seg frem. Selv handler jeg kun på Lindex, men skal du ha noe særlig større enn C-cup er jeg redd du må i en spesialbutikk. Helt sprøtt!

Gjest Stjernemor
Skrevet

Kom deg til en spesialforretning. De kjedebutikkene har bare BH'er for kosmetisk bruk.

Skrevet

Enig med deg!

Dette er et stort problem. Hva skal en stakkars DD-dame gjøre... som syns det er i overkant å betale borti 400,- for noe som virker!

(Mannen fatter ikke problemet - "når min _store_ mamma klarer å finne seg en bh må vel du klare det også!")

laguna1365380434
Skrevet

Det er bare a og til nøds b-cup-damer som kan handle bh'er på H&M vet du, de er bare beregnet på ungjenter som ikke trenger støtte, men som vil vise seg frem. Selv handler jeg kun på Lindex, men skal du ha noe særlig større enn C-cup er jeg redd du må i en spesialbutikk. Helt sprøtt!

Nå. Riktignok er H&M litt gniene på å ha mange størrelser men c-cup fører de da;) Jeg synes de har noen ok Bher jeg.

Gjest annette
Skrevet

Cubus har faktisk ganske stor cup,uten innlegg.Der er bh`ene fra Triump.Hvis ikke har Lindex et meget godt utvalg av bh èr i alle størrelser,også for litt større kvinner som bruker c,d, e cup..UTEN innlegg:-P

Du finner også endel fine bh`er på postordre til en ikke aller verst pris på Sparkjøp (www.sparkjop.no)

Skrevet

Cubus har faktisk ganske stor cup,uten innlegg.Der er bh`ene fra Triump.Hvis ikke har Lindex et meget godt utvalg av bh èr i alle størrelser,også for litt større kvinner som bruker c,d, e cup..UTEN innlegg:-P

Du finner også endel fine bh`er på postordre til en ikke aller verst pris på Sparkjøp (www.sparkjop.no)

Jeg hiver meg med i BH-debatten:

BH uten spiler er ikke lett å få tak i. Jeg kan ikke fordra å gå med de ekle spilene, og liker myke BHer som ikke har spiler og ikke er pushup. Man kan vel heller ikke maskinvaske spileBHer?

Til selskaps med dyp utringning går jeg dog av og til med pushup, men aldri til hverdags. Synes det blir for stramt og tett.

Hvilke butikker har godt utvalg i spilefrie BHer?

Skrevet

Jeg hiver meg med i BH-debatten:

BH uten spiler er ikke lett å få tak i. Jeg kan ikke fordra å gå med de ekle spilene, og liker myke BHer som ikke har spiler og ikke er pushup. Man kan vel heller ikke maskinvaske spileBHer?

Til selskaps med dyp utringning går jeg dog av og til med pushup, men aldri til hverdags. Synes det blir for stramt og tett.

Hvilke butikker har godt utvalg i spilefrie BHer?

Jo, du kan vaske dem i vaskepose.

Skrevet

Har funnet 80F på Lindex til bare 370,-, så jeg kjøpte likegodt tre like, jeg.

Skrevet

Jo, du kan vaske dem i vaskepose.

OK. Men synes ikke du de er forferdelige ubehagelige å ha på? Eller er det bare jeg som er ei skikkelig pyse?

Skrevet

OK. Men synes ikke du de er forferdelige ubehagelige å ha på? Eller er det bare jeg som er ei skikkelig pyse?

Du er pyse ;-)

Skrevet

Du er pyse ;-)

Sant nok. Det er bare så vidt jeg orker trusestrikken.

Hull i ørene, trange dongeribukser, tatovering, stringtruse og korsettlignende undertøy er utenkelig.

Babette er som en baby. Splash. Der gikk hun i foodprosessoren. Adjø.

Skrevet

Nei, de er gode. Alt henger liksom litt mer uten bøyler. Men jeg hater trusestrikk og stringtruser...

Skrevet

Nei, de er gode. Alt henger liksom litt mer uten bøyler. Men jeg hater trusestrikk og stringtruser...

Det var godt å høre. Det med trusene, mener jeg. Kanskje jeg kun har fordommer mot spiler? Men jeg har bare B-cup, så det blir ikke noe henging å snakke om uansett.

Skrevet

Det var godt å høre. Det med trusene, mener jeg. Kanskje jeg kun har fordommer mot spiler? Men jeg har bare B-cup, så det blir ikke noe henging å snakke om uansett.

Nei, da er det lite vits i spiler. Mener å ha sett bh uten spiler i noen av billig-kjedene.

mil1365380270
Skrevet

Helt enig med deg! Har ikke store pupper, men det betyr vel ikke at jeg er interessert i å gå rundt med masse stopping for det???!

mil1365380270
Skrevet

Leter også etter noen uten spiler, de borer seg inn i kroppen, også får man to søkk mellom puppene. Tyr til sports-BH til butikkene tar til vett :-)

Skrevet

Leter også etter noen uten spiler, de borer seg inn i kroppen, også får man to søkk mellom puppene. Tyr til sports-BH til butikkene tar til vett :-)

Ja, ikke sant at de er ubekvemme?

Heldigvis finner jeg som regel noe i sånne tilbudskasser på Lindex.

Det pussige er at jeg aldri kjøper klær i annet enn billigkjedebutikkene, selvom jeg tjener godt og har en del på bok! Det ligger liksom innarbeidet i meg at jeg ikke hører hjemme i dyre butikker.

Skrevet

Da har nok spilene vært for mye bøyd for dine pupper. Mine pupper er også litt "brede" selv om de ikke er store (80 B) emn jeg har funnet en H på Lindex med perfekt bøy for meg. Så jeg har vel 15 sånne BHèr så sambisen syntes jo det er kjempe spennende....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...