Gå til innhold

BH'er med innlegg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

'Er vi blitt et land fyllt av anorektiske kvinnemennesker ???'

Mitt inntrykk er det motsatte!

I spesialforretninger for undertøy finner du bedre utvalg.

mil1365380270
Skrevet

Da har nok spilene vært for mye bøyd for dine pupper. Mine pupper er også litt "brede" selv om de ikke er store (80 B) emn jeg har funnet en H på Lindex med perfekt bøy for meg. Så jeg har vel 15 sånne BHèr så sambisen syntes jo det er kjempe spennende....

Tror du de har sånne enda?

Skrevet

Da har nok spilene vært for mye bøyd for dine pupper. Mine pupper er også litt "brede" selv om de ikke er store (80 B) emn jeg har funnet en H på Lindex med perfekt bøy for meg. Så jeg har vel 15 sånne BHèr så sambisen syntes jo det er kjempe spennende....

Ja det har de. De er fra Ella May, men jeg tror ikek de har noe spesielt navn. Men du kan holde ulike Bhèr mot hverandre, da ser du straks at mange har en mye "kraftigere" U, og mange er svakere bøyd. Du burde også da evt. gå opp en str. "rundt" Jeg brukte 75B, helt til jeg også synts de gnagde, så byttet jeg til 80B og det var myye bedre. 80 er også større enn 75 i "skålene" og ikke minst i "bøyen" på bøylen. *sånn enkelt forklart :-)* ikke akkurat...

Skrevet

Tror du de har sånne enda?

Ja det har de. De er fra Ella May, men jeg tror ikek de har noe spesielt navn. Men du kan holde ulike Bhèr mot hverandre, da ser du straks at mange har en mye "kraftigere" U, og mange er svakere bøyd. Du burde også da evt. gå opp en str. "rundt" Jeg brukte 75B, helt til jeg også synts de gnagde, så byttet jeg til 80B og det var myye bedre. 80 er også større enn 75 i "skålene" og ikke minst i "bøyen" på bøylen. *sånn enkelt forklart :-)* ikke akkurat...

mil1365380270
Skrevet

Tror vi må være tvillinger ;-) Tusen takk!

Skrevet

OK. Men synes ikke du de er forferdelige ubehagelige å ha på? Eller er det bare jeg som er ei skikkelig pyse?

Jeg klarer ikke spiler. Triumph har el stort sett BH'er uten spiler. Tror veldig mange fører det merket.

Skrevet

Jeg hiver meg med i BH-debatten:

BH uten spiler er ikke lett å få tak i. Jeg kan ikke fordra å gå med de ekle spilene, og liker myke BHer som ikke har spiler og ikke er pushup. Man kan vel heller ikke maskinvaske spileBHer?

Til selskaps med dyp utringning går jeg dog av og til med pushup, men aldri til hverdags. Synes det blir for stramt og tett.

Hvilke butikker har godt utvalg i spilefrie BHer?

_IKKE_ vask spile-bh'er i vaskemaskina! Jeg har ødelagt to vaskemaskiner på den måten... Den første bh'en vasket jeg uten vaskepose og den maskina ble så ødelagt at trommelen måtte tas ut og sendes AEG! AEG hadde aldri sett noe så ødelagt av en bh-spile og betalte det overskytende over 2000,- som reparasjonen kostet!

Den andre bh'en vasket jeg i vaskepose, det var endatil en BH fra Triumph (?) med ekstra godt innsydde bøyler, alikevel fant den veien ut gjennom flere sømmer og gjennom vaskeposen og inn i vaskemaskina.

Så heretter håndvasker jeg mine to bøyle-bh'er.

Skrevet

_IKKE_ vask spile-bh'er i vaskemaskina! Jeg har ødelagt to vaskemaskiner på den måten... Den første bh'en vasket jeg uten vaskepose og den maskina ble så ødelagt at trommelen måtte tas ut og sendes AEG! AEG hadde aldri sett noe så ødelagt av en bh-spile og betalte det overskytende over 2000,- som reparasjonen kostet!

Den andre bh'en vasket jeg i vaskepose, det var endatil en BH fra Triumph (?) med ekstra godt innsydde bøyler, alikevel fant den veien ut gjennom flere sømmer og gjennom vaskeposen og inn i vaskemaskina.

Så heretter håndvasker jeg mine to bøyle-bh'er.

Jeg har vasket bøyle-BHer i maskinen siden vi kjøpte den for sju år siden, og spilene har aldri falt ut. Det er seff lurt å sjekke hvor slitt BHen er med jevne mellomrom dah.

Skrevet

Jeg har vasket bøyle-BHer i maskinen siden vi kjøpte den for sju år siden, og spilene har aldri falt ut. Det er seff lurt å sjekke hvor slitt BHen er med jevne mellomrom dah.

Den første bh'en jeg ødela var muligens litt slitt, men den andre (som altså skulle være ekstra solid og lå i vaskepose!) var helt ny.

Skrevet

Ja, dette er jeg hjertens enig i :-)

Det er år og dag siden jeg kjøpte meg en ny bh, for enten er det fylt med puter ellers er det store bombe-sikre og hvite.

Jeg vil ha en sexy bh selv om jeg er D-cup.

(Selfølgelig har vi jo spesial-butikkene, men der det jo sannelig spesial-priser også)

Skrevet

Den første bh'en jeg ødela var muligens litt slitt, men den andre (som altså skulle være ekstra solid og lå i vaskepose!) var helt ny.

Da burde du klaget der du kjøpte BHen (ja, lett for meg å si ;)

Skrevet

Da burde du klaget der du kjøpte BHen (ja, lett for meg å si ;)

Hadde nok ikke kommet så langt, det sto nemlig på bh'en at den skulle håndvaskes...

Skrevet

Hadde nok ikke kommet så langt, det sto nemlig på bh'en at den skulle håndvaskes...

Du kunne jugd og sagt at den ble slik i håndvasken ;)

Skrevet

fikk lyst å si at jeg liker push-up bh-er jeg...

nå har ikke jeg mer enn B/C-cup da, men mine pupper blir penest i en standard pushup-bh, med passe brede stropper, spiler og et tynt bånd mellom de to cup'ene...

formen blir fin, de disser ikke, og jeg plages ikke av sømmer som gnager. og så koster det ikke så værst pris da.

har innsett av hm-bh'er ikke holder mer enn to vask, og klør og stikker noe forferdelig. men lindex har et par veldig gode merker for meg.

men det finnes alt for mange hm butikker her i landet, i forhold til andre undertøysbutikker, og de fleste av oss ønsker oss å ha råd til mer enn en bh, så forstår godt at dere er irriterte altså.

men jeg liker altså innlegg jeg da... mulig jeg er ung...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...