Gå til innhold

1 måned røykefri!! / Wita - hvordan går det?

Anbefalte innlegg

Er litt stolt av meg selv - tenk har klart å være røykefri en måned i dag! Har brukt plaster og inhalator og det har hjulpet meg over de verste kneikene, så jeg ikke har sprukket.

Jo lengre tid som går desto større nederlag er det å skulle sprekke, så håper og tror virkelig at jeg skal klare det denne gangen :o)

Wita og dere andre her inne - Hvordan går det med dere??

Fortsetter under...

Hei!

Har ikke sett innlegget ditt før i dag.

Joda her går det også bra. En liten innrømmelse skal jeg komme med. Var og besøkte foreldrene mine forrige uke.

Da greide jeg ikke å la være å bomme et par stykker sigaretter av dem.

Men jeg kjøpte ihvertfall ingen selv, og nå har jeg de på betryggende over 50 mils avstand, og jeg fortsetter som ikkerøyker og later som den lille sprekken aldri har skjedd.

Jeg føler igrunnen at det går greiere og greiere, men tyggisen har jeg ikke helt kvittet meg med enda, orker ikke stresse med det enda.

Lykke til videre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...