Gjest lis@bet Skrevet 1. oktober 2003 Skrevet 1. oktober 2003 Er det trygt å kjøpe pc-spill via Amazon.co.uk eller Siba? 0 Siter
Gjest Republikaner Skrevet 1. oktober 2003 Skrevet 1. oktober 2003 Ja, iallefall via Amazon, mener jeg.Siba aner jeg ikke noe om. 0 Siter
darma Skrevet 1. oktober 2003 Skrevet 1. oktober 2003 Har kjøpt bok hos amazon, fikk den idag!! (Best under to uker siden) Men husk de legger på ekstra porto for usa-europa, dette fikk jeg ikke opp før mailen som kom som bekreftelse..dårlig synes jeg. Men det ble uansett billigere enn her hjemme! 0 Siter
Gemini Skrevet 1. oktober 2003 Skrevet 1. oktober 2003 Har kjøpt bok hos amazon, fikk den idag!! (Best under to uker siden) Men husk de legger på ekstra porto for usa-europa, dette fikk jeg ikke opp før mailen som kom som bekreftelse..dårlig synes jeg. Men det ble uansett billigere enn her hjemme! Det lønner seg å bestille på den engelske Amazon (www.amazon.co.uk) ikke på den amerikanske (www.amazon.com). Da får du rimeligere porto. 0 Siter
Atene Skrevet 1. oktober 2003 Skrevet 1. oktober 2003 Det lønner seg å bestille på den engelske Amazon (www.amazon.co.uk) ikke på den amerikanske (www.amazon.com). Da får du rimeligere porto. Og så går det fortere. Sist jeg bestilte, tok det to dager. 0 Siter
darma Skrevet 5. oktober 2003 Skrevet 5. oktober 2003 Det lønner seg å bestille på den engelske Amazon (www.amazon.co.uk) ikke på den amerikanske (www.amazon.com). Da får du rimeligere porto. Takk for tipset!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.