molli Skrevet 1. oktober 2003 Skrevet 1. oktober 2003 Nå, hvordan har det gått i "Jakten på De Forsvunnede Passene?" Har det blitt noen resultater? :-) 0 Siter
Iznowgood Skrevet 1. oktober 2003 Skrevet 1. oktober 2003 Hei molli! Ingen pass funnet ennå. Ser ut til at vi må investere i nye til 1480,- kroner. Når jeg tenker meg om så har vi ikke brukt passene etter at vi hadde innbrudd i fjor sommer.. 0 Siter
molli Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter Skrevet 1. oktober 2003 Hei molli! Ingen pass funnet ennå. Ser ut til at vi må investere i nye til 1480,- kroner. Når jeg tenker meg om så har vi ikke brukt passene etter at vi hadde innbrudd i fjor sommer.. Ooops...! Du bør huske å melde passene stjålet, da. Husk på at dersom noen har stjålet dem, så kan identiten deres misbrukes til de utroligste ting. Skaffe seg kredittkort i ditt navn, tømme bankkontoer og alt.... 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 1. oktober 2003 Skrevet 1. oktober 2003 Ooops...! Du bør huske å melde passene stjålet, da. Husk på at dersom noen har stjålet dem, så kan identiten deres misbrukes til de utroligste ting. Skaffe seg kredittkort i ditt navn, tømme bankkontoer og alt.... Og ikke fullt så alvorlig, men kjedelig nok, trikkesniker legitimasjon.. Surt nok med egne bøter, men å betale 750 for hver gratistur noen andre tar med stjålet legg er verre.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.