Gjest maskinkrasj Skrevet 1. oktober 2003 Skrevet 1. oktober 2003 Jeg lastet ned Adaware gratis fra nettet, utførte en skanning og fant ut at jeg hadde over 100 filer som var infected. Men får å fjerne disse må man visst registrere seg og det koster penger. Er det ikke mulig å få fikset dette på noen annen måte? 0 Siter
citoyen Skrevet 1. oktober 2003 Skrevet 1. oktober 2003 Huh.. jeg bruker da Ad-Aware stadig vekk både hos meg selv og for å rydde opp på venners maskiner. Har aldri sett noe om registrering... 0 Siter
Gjest maskinkrasj Skrevet 1. oktober 2003 Skrevet 1. oktober 2003 Huh.. jeg bruker da Ad-Aware stadig vekk både hos meg selv og for å rydde opp på venners maskiner. Har aldri sett noe om registrering... Jeg fant det nå. Lasta ned Adaware 6 det funka. Jeg sliter med å få slette en fil som jeg har lasta ned. Får bare beskjed om brudd på fildeling...filen kan være i bruk. hva gjør jeg? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.