Gjest liv-b Skrevet 2. oktober 2003 Skrevet 2. oktober 2003 Jeg har en venninne som akkurat er kommet fra sykehuset etter å ha fjernet livmoren grunnet kreft:( Det viste seg at kreften hadde spredt seg til lymfeknutene, og hun må begynne med stråling så snart som mulig. Legene hadde sagt til henne at i forbindelse med strålingen, måtte hun begynne på en diett/ innføre et spesielt kosthold. Hun spurte meg om jeg kunne undersøke om det finnes oversikter over slike dietter på nett, da hun vil forberede seg litt før hun får dietten,og legene hadde vært sparsommelige med infoen om det. Kan noen hjelpe meg med dette? Vær så snill? Mvh Liv 0 Siter
Gjest Tutleguri Skrevet 2. oktober 2003 Skrevet 2. oktober 2003 Det er mye info om kreft og diett på nettet. Anbefaler deg å søke på google (wwww.google.com) med søkeordene kreft diett og kreftsyke diett. Helt umulig å vite HVILKEN diett legen til venninna di tenker på - det beste er nok å ringe ham for å få klarhet i det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.