Gjest Høne I Frikassè/Creativiaen Skrevet 2. oktober 2003 Skrevet 2. oktober 2003 Hei hei på deg! Har ikke vært helt i slaget til å gi noe tilbakemelding før nå. Jeg fikk en jente torsdag 18.09. 4050 gram og 50 cm. 38 i HO. (så hun er gaaanske bitteliten sett ut i fra vår "målestokk" hehe!) Igangsettingen var total failure så det ble keisersnitt etter fire dager med igangsetting. Ubeskrivelig slitsomt, men nå begynner jeg å komme meg igjen. ) Håper alt står bra til med deg og RI og husbonden også! STOR klem fra 0 Siter
Blésha Skrevet 3. oktober 2003 Skrevet 3. oktober 2003 Gratulerer!!! Har dere funnet navn til jenta ennå? Si fra om du/dere ønsker besøk, så tar vi en titt innom. Men bare om du føler deg i form til det. Vi flytter om 2-3 uker, men kan komme på besøk fordet! 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 4. oktober 2003 Skrevet 4. oktober 2003 Gratulerer med vel utført klekking høna vår. Håper du og kyllingen har det bra. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.