Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Jeg er ikke så veldig aktiv her inne for tiden nei:-((

Har hatt det litt hektisk i det siste, men nå begynner ting å gå seg til!

Er gemalen din borte i helgen? Min skal passe på lille gullet vårt neste uke, mens jeg får meg en ferie. Snilt ikke sant? Men vi tenkte at etter jul skal vi ta en uke i syden alene jeg og han!

Mitt andre prosjekt har jeg utsatt til etter nyttår. Nå vil jeg bare slappe av og ha det godt med meg selv! Trenger det!

håper virkelig at vi hadde fått til en øl neste fredag. Har sånn behov for å komme meg ut litt - evigheter siden sist. Og jeg vil jo aller helst gå sammen med deg vet du:-)) Tenker på vår morsomme fortid!

klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/121863-afrowoman/#findComment-738012
Del på andre sider

Hei!

Jeg er ikke så veldig aktiv her inne for tiden nei:-((

Har hatt det litt hektisk i det siste, men nå begynner ting å gå seg til!

Er gemalen din borte i helgen? Min skal passe på lille gullet vårt neste uke, mens jeg får meg en ferie. Snilt ikke sant? Men vi tenkte at etter jul skal vi ta en uke i syden alene jeg og han!

Mitt andre prosjekt har jeg utsatt til etter nyttår. Nå vil jeg bare slappe av og ha det godt med meg selv! Trenger det!

håper virkelig at vi hadde fått til en øl neste fredag. Har sånn behov for å komme meg ut litt - evigheter siden sist. Og jeg vil jo aller helst gå sammen med deg vet du:-)) Tenker på vår morsomme fortid!

klem

Ja, jeg er gressenke. Tippet du eller?

Jeg skulle egentlig å vakten denne uken. Hadde den fram til torsdag (ei som overtok da for meg pga gemalen reiste vekk). Vi vet ikke om nestemann på listen er sykmeldt (har fått høre det via omveier) og da kommer jeg til å overta hvis hun ikke møter opp (vil ikke la hun hjalp meg nå, stå der på mandag uten noen å overlappe med). Lang forklaring dette *ler*

Jeg skal prøve så godt jeg kan. Vet du hvilken dag det er på fredag? Du trenger ikke å svare...

Glad i deg *klem*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/121863-afrowoman/#findComment-738022
Del på andre sider

Ja, jeg er gressenke. Tippet du eller?

Jeg skulle egentlig å vakten denne uken. Hadde den fram til torsdag (ei som overtok da for meg pga gemalen reiste vekk). Vi vet ikke om nestemann på listen er sykmeldt (har fått høre det via omveier) og da kommer jeg til å overta hvis hun ikke møter opp (vil ikke la hun hjalp meg nå, stå der på mandag uten noen å overlappe med). Lang forklaring dette *ler*

Jeg skal prøve så godt jeg kan. Vet du hvilken dag det er på fredag? Du trenger ikke å svare...

Glad i deg *klem*

Hei!

Fredag faller på den 10?? bare en vill gjett.... jeg vet iallefall godt hva som skjer den 10:-))) da har min kjære venninde bursdag nemlig. Enda en kjempegod grunn til å ta en øl!!!! Har du det ellers bra?

Jeg er kjempeglad i deg også! og savner deg så veldig:-)))

klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/121863-afrowoman/#findComment-738040
Del på andre sider

Hei!

Fredag faller på den 10?? bare en vill gjett.... jeg vet iallefall godt hva som skjer den 10:-))) da har min kjære venninde bursdag nemlig. Enda en kjempegod grunn til å ta en øl!!!! Har du det ellers bra?

Jeg er kjempeglad i deg også! og savner deg så veldig:-)))

klem

Skrev et langt svar til deg, men så forsvant det... Vi får snakkes i morgen. Hvis ikke du ringer, så gjør jeg det :o)

*godnattklem*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/121863-afrowoman/#findComment-738050
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...