Gå til innhold

Redd meg!! Les dette!! Nesen! hva gjør jeg?

Anbefalte innlegg

Jeg har veldig store plager med nesen min. Jeg tåler ikke se på den. Det ligner på en grisenese! Jeg misliker nesen min utrolig mye! Livet mitt hadde vært 10 ganger bedre hvis nesen min hadde vært fin.Saken er den at jeg er for ung til å ta plastisk kirurgi, og jeg lurer på om det er noen av dere som kunne tenke seg å redde livet mitt/ gi meg et veldig mye bedre liv,ved å gi meg noen tips som hjelper til hvordan nesen min blir mindre oppstoppet? Jeg har alvorlige problemer med dette og vet rett og slett ikke mine arme råd!! Jeg ville være evig takknemmelig omnoen kan hjelpe meg! vennlig hilsen meg :=(

Fortsetter under...

Finn en psykolog du kan snakke med til det enten går over eller du blir gammel nok.

Tiliti..det var jo en fantastisk oppmuntring.NOT!

Nå skriver du ikke om hvor gammel du er da.. har du snakket med foreldrene dine, ev lege/helsesøster- man kan jo få fikset ørene da, så hvorfor ikke nesa... Sånn egentlig når man tenker over det.

Tiliti..det var jo en fantastisk oppmuntring.NOT!

Nå skriver du ikke om hvor gammel du er da.. har du snakket med foreldrene dine, ev lege/helsesøster- man kan jo få fikset ørene da, så hvorfor ikke nesa... Sånn egentlig når man tenker over det.

Det var faktisk ikke ment så ille som jeg tror du tolket det.

Vanskelig å tolke tekst, kanskje?

Synes uansett dette bør tenkes på noen år før man går til et slikt skritt. Aldersgrenser er til for en grunn. Som regel har man innen den tid blitt mer glad i sitt eget utseende.

Det var faktisk ikke ment så ille som jeg tror du tolket det.

Vanskelig å tolke tekst, kanskje?

Synes uansett dette bør tenkes på noen år før man går til et slikt skritt. Aldersgrenser er til for en grunn. Som regel har man innen den tid blitt mer glad i sitt eget utseende.

når man skrivet til noen at de skal finne seg en psykolog til det går over - JEG synes ikke det er spesielt oppmuntrende, kanskje DU ikke mente det så krasst..?

Vennlig hilsen

når man skrivet til noen at de skal finne seg en psykolog til det går over - JEG synes ikke det er spesielt oppmuntrende, kanskje DU ikke mente det så krasst..?

Vennlig hilsen

Ja det er det jeg sier, jeg mente det ikke så krasst.

Men det er som regel vanskelig å få gjort slike operasjoner før man er myndig, og en psykolog KAN hjelpe en person gjennom ventetiden.Følelsene ovenfor nesen kan også gå over etterhvert, tenårene er ekstremt følsomme i så måte.

Var stort sett bare det jeg mente.

Annonse

Ja det er det jeg sier, jeg mente det ikke så krasst.

Men det er som regel vanskelig å få gjort slike operasjoner før man er myndig, og en psykolog KAN hjelpe en person gjennom ventetiden.Følelsene ovenfor nesen kan også gå over etterhvert, tenårene er ekstremt følsomme i så måte.

Var stort sett bare det jeg mente.

Ja helt enig med deg i grunn..

:-))

• 1 måned senere...

Du kan ta operasjon selv om du r "for ung". Jeg er selv 16 og skal ta kosmetisk neseoperasjon snart. Viss du er helt sikker på at du virkelig ønsker dette så må du ta kontakt med noen voksne. Jeg ble henvist til en klinikk via helsesøster på skolen, men jeg hadde foreldrene mine sin tillatelse fra før av.

• 3 uker senere...

Ja helt enig med deg i grunn..

:-))

Synes dere tar utrolig lettvint på dette. Min erfaring er at dette som regel ikke går over. Har du først blitt oppmerksom på en "feil" i tenårene så pleier det å henge ved.. Sånn var det med meg, og i dag fjernet jeg gipsen etter nesekorreksjon! Vil gjerne reklamere for Dr. Nordgaard på plastikkirurgisk institutt. Helt fantastisk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...