maria871365380584 Skrevet 5. oktober 2003 Skrevet 5. oktober 2003 Er en jente på 16 år som mister uvanlig mye hår. Har gjort det de 3 siste månedene nå, særlig etter sommerferien. Tar B-vitaminer daglig men mister fortsatt like mye. Tror ikke det kommer av at jeg har stripet håret eller noe, det er har jeg ikke gjort på 5 måneder og det har aldri vært noe problem før. Hva skal jeg gjøre? 0 Siter
darma Skrevet 5. oktober 2003 Skrevet 5. oktober 2003 I puberteten kan man miste mye hår pga hormonforandringer.. det går over! Jeg mistet også masse hår, senga var (nesten..) full om morgenen. Nå mister jeg litt - som alle gjør. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 9. oktober 2003 Skrevet 9. oktober 2003 Selv mistet jeg hår i perioder etter at den yngste bel født. Alle gangene prøvde jeg Hårkontroll og det stoppet håravfallet etter 2-3 dager. Har en datter på 16 som også mistet en del hår for et år siden Hun prøvde også Hårkontroll og det hjalp virkelig bra. Middelet får du kjøpt hos frisør eller helsekost. Det er et kosttilskudd. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.