Gå til innhold

Mister hår

Anbefalte innlegg

maria871365380584
Skrevet

Er en jente på 16 år som mister uvanlig mye hår. Har gjort det de 3 siste månedene nå, særlig etter sommerferien. Tar B-vitaminer daglig men mister fortsatt like mye. Tror ikke det kommer av at jeg har stripet håret eller noe, det er har jeg ikke gjort på 5 måneder og det har aldri vært noe problem før.

Hva skal jeg gjøre?

Fortsetter under...

Skrevet

I puberteten kan man miste mye hår pga hormonforandringer.. det går over! Jeg mistet også masse hår, senga var (nesten..) full om morgenen. Nå mister jeg litt - som alle gjør.

Skrevet

Selv mistet jeg hår i perioder etter at den yngste bel født. Alle gangene prøvde jeg Hårkontroll og det stoppet håravfallet etter 2-3 dager. Har en datter på 16 som også mistet en del hår for et år siden Hun prøvde også Hårkontroll og det hjalp virkelig bra.

Middelet får du kjøpt hos frisør eller helsekost. Det er et kosttilskudd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...