Gå til innhold

Stakkars, stakkars fengselsfanger! Hvor ILLE de har det!!!


molli

Anbefalte innlegg

Jeg synes du blir ganske grunn når du lager analyser av samfunnsproblemer, Pappa Bjørn. Det spørs om du ikke heller bør holde deg til trivialiter, ikke sant?

Ja, som vanlig ønsker du å fremstille deg selv som det overlegne orakel innenfor de fleste samfunn -og fagområder. Det sier jo selvsagt mere om deg enn meg.

At mine meninger ikke samsvarer med dine gir deg ingen rett til å omtale meg i en nedlatende tone. Det faktum at du fortsatt har tilgode å skrive et eneste hyggelig ord til noen her inne viser vel mere om hvordan du er skrudd sammen enn noe annet.

For en gang skyld skal jeg i gå til det skritt og sitere Mislykket: Ta en prat med fastlegen din. Denne typen aggresjon og oppførsel er hinsides alt som er normalt.

Jeg håper din oppførsel på nett ikke reflekterer din oppførsel i RL. Da tør jeg ikke tenke på hva du kan komme ut for i en drosjekø eller eller i butikken når kassadamen ikke klarer å få inn strekkoden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For noe jævla sludder.

Det hadde vært greit om ting var så ukomplisert som det du prøver å fremstille det som, men sånn er det nå engang ikke.

Det er forøvrig du og ikke jeg som setter grupperinger mot hverandre.

Det du sier om skyld og fortjeneste er så inderlig stupid og unyansert at jeg ikke ser noen måte å kommentere det på, og trøster meg med at selvom jeg synes folk innimellom mener dustete ting er det faktisk sjelden en ser eksempel på meninger basert på et så gresselig og dessuten uopplyst fundament som det du her presterte.

Nei, du kan gjerne ta i bruk hard argumentasjon for å være nedsettende ikke bare mot mine meninger, men også mot min person.

Faktum er bare at jeg mener oppriktig at samfunnskostnader som dette kan deles greit i to: Selvforskyldt og uforskyldt. At fanger i et fengsel må tisse på en bøtte nattestid regner jeg ikke som noen tragedie. Det jeg regner som en tragedie er at noen mener disse burde få WC, bidè og aller helst en polakk på hver celle med heltidsjobb å tørke fangene bak siden disse fangene er i en slik situasjon fordi de er forvillet av vond barndom og et presset samfunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Nei, du kan gjerne ta i bruk hard argumentasjon for å være nedsettende ikke bare mot mine meninger, men også mot min person.

Faktum er bare at jeg mener oppriktig at samfunnskostnader som dette kan deles greit i to: Selvforskyldt og uforskyldt. At fanger i et fengsel må tisse på en bøtte nattestid regner jeg ikke som noen tragedie. Det jeg regner som en tragedie er at noen mener disse burde få WC, bidè og aller helst en polakk på hver celle med heltidsjobb å tørke fangene bak siden disse fangene er i en slik situasjon fordi de er forvillet av vond barndom og et presset samfunn.

Vet du i det hele tatt hva du snakker om?

Hva er skyld? Hva er valg? Er alle valg like frie?

Hvis du spør i en fjerde klasse om hvor mange som ønsker å bli kriminelle, narkomane eller sosialklienter(f.eks) når de blir store, hvor mange tror du rekker opp hånda da?

Valg er usikre ting og noen ganger har dørene gått i lås før du vet hva som hendte.

Det er trist men sant at forskjellen på deg, meg og enkelte kriminelle fortsatt er at vi har noen flere penger og en bedre oppvekst bak oss.

Det er klart jeg må gi deg tilbake melding når du klarer å skrive noe så til de grader uopplyst og dumt om noe så viktig. Alt de sier på Holmgang er ikke nødvendigvis sant, skjønner du;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, som vanlig ønsker du å fremstille deg selv som det overlegne orakel innenfor de fleste samfunn -og fagområder. Det sier jo selvsagt mere om deg enn meg.

At mine meninger ikke samsvarer med dine gir deg ingen rett til å omtale meg i en nedlatende tone. Det faktum at du fortsatt har tilgode å skrive et eneste hyggelig ord til noen her inne viser vel mere om hvordan du er skrudd sammen enn noe annet.

For en gang skyld skal jeg i gå til det skritt og sitere Mislykket: Ta en prat med fastlegen din. Denne typen aggresjon og oppførsel er hinsides alt som er normalt.

Jeg håper din oppførsel på nett ikke reflekterer din oppførsel i RL. Da tør jeg ikke tenke på hva du kan komme ut for i en drosjekø eller eller i butikken når kassadamen ikke klarer å få inn strekkoden.

Jeg er jo en hyggelig kar uten de store ukvemsord, stort sett.

Men jeg synes nok at du tok vel hardt i da du sparket ut mot samfunnets utskudd og bunnfall. Livet er ikke så lett for disse som du vil ha det til, skjønner du.

Har ikke moren din lært deg at du ikke skal sparke dem som ligger nede?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du kan gjerne ta i bruk hard argumentasjon for å være nedsettende ikke bare mot mine meninger, men også mot min person.

Faktum er bare at jeg mener oppriktig at samfunnskostnader som dette kan deles greit i to: Selvforskyldt og uforskyldt. At fanger i et fengsel må tisse på en bøtte nattestid regner jeg ikke som noen tragedie. Det jeg regner som en tragedie er at noen mener disse burde få WC, bidè og aller helst en polakk på hver celle med heltidsjobb å tørke fangene bak siden disse fangene er i en slik situasjon fordi de er forvillet av vond barndom og et presset samfunn.

Det er jo underlig at du spiller forulempet på egne vegne, samtidig som du tillater deg å pælme dritt ut over folk som har havnet i uføre av forskjellige årsaker, og som har det vanskelig nok som det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De narkoman kan la være å sette den første sprøyten. Så opplyste som vi er rundt dette vet de for inn i helsike dumt dette er når de gjør det. De kriminelle kan la være å stjele, drepe eller knuse trynet på folk, nok en gang ting vi alle vet.

De gamle derimot kan ikke la være å bli gamle.

For min del kian du sparke alle narkomane til Bjørnøya og la dem spise røtter. Da er de nødt til å bli rusfrie, og butikkeierne kan slippe og være redde hele tiden. De kriminelle kan du kaste 12 av i hvert fangehull så kanskje de oppfører seg etterpå. Dit vil de trolig ikke igjen.

Ikke kom og still narkomane, eldre og kriminelle opp mot hverandre. De eldre har MYE mere krav enn det de andre har. De har bare seg selv å takke!

Du, bare et lite hint, du er på jordet her nå. Har du det som trengs for å tenke litt mer etter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er jo en hyggelig kar uten de store ukvemsord, stort sett.

Men jeg synes nok at du tok vel hardt i da du sparket ut mot samfunnets utskudd og bunnfall. Livet er ikke så lett for disse som du vil ha det til, skjønner du.

Har ikke moren din lært deg at du ikke skal sparke dem som ligger nede?

Nå må jeg bare beundre her, sånt liker jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De narkoman kan la være å sette den første sprøyten. Så opplyste som vi er rundt dette vet de for inn i helsike dumt dette er når de gjør det. De kriminelle kan la være å stjele, drepe eller knuse trynet på folk, nok en gang ting vi alle vet.

De gamle derimot kan ikke la være å bli gamle.

For min del kian du sparke alle narkomane til Bjørnøya og la dem spise røtter. Da er de nødt til å bli rusfrie, og butikkeierne kan slippe og være redde hele tiden. De kriminelle kan du kaste 12 av i hvert fangehull så kanskje de oppfører seg etterpå. Dit vil de trolig ikke igjen.

Ikke kom og still narkomane, eldre og kriminelle opp mot hverandre. De eldre har MYE mere krav enn det de andre har. De har bare seg selv å takke!

Tata! Premie for dagens mest dustete innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...