Isolde Skrevet 6. oktober 2003 Skrevet 6. oktober 2003 ...om det er en lov om at sykehusene skal oppbevare røntgenbilder??? Sykehuset her vi bor har klart å rote bort MR bilder som ble tatt av min sønn (før de hadde sett på de). Jeg blir så sur. Det er jo kjempeviktige bilder:-( 0 Siter
snilen Skrevet 6. oktober 2003 Skrevet 6. oktober 2003 Jeg ville regne med han har rett til å ta nye MR bilder på sykehusets regning iallfall. Er jo kjempedyre bilder også, og det er vel en grunn til at han tok dem. Liten vits å ta bilder som ikke blir sett på... 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 6. oktober 2003 Skrevet 6. oktober 2003 Jeg ville regne med han har rett til å ta nye MR bilder på sykehusets regning iallfall. Er jo kjempedyre bilder også, og det er vel en grunn til at han tok dem. Liten vits å ta bilder som ikke blir sett på... Røntgenbilder, MR-bilder osv skal oppbevares i minimum 10 år, jfr journalforskriftens §14. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.