stett Skrevet 6. oktober 2003 Skrevet 6. oktober 2003 Hei jeg er en Gutt på 23år som alt sliter med store viker og generellt tynnere å på toppen av hode og spesielt på "månen". Har prøvd Arcon tisane i flere måneder men ingen synelig forskjell. Er det noe jeg kan gjøre eller få gort? Ellers på kroppen er jeg hårete. Takker på forhånd med svar.. 0 Siter
proff'essor Skrevet 7. oktober 2003 Skrevet 7. oktober 2003 Det har vært flere her på doktor online som har hatt svært gode erfaringer med Thymuskin. Jeg bruker denne kuren selv (brukt den over et år) og har fått kontroll på hårtapet og hår har begynnt å komme ut der det tidligere hadde trukket seg tilbake.Jeg er godt over 30 år, yngre har nok bedre sjanser for et godt resultat. 0 Siter
Gjest Keeze Skrevet 10. oktober 2003 Skrevet 10. oktober 2003 Jeg bruker en sjampo og hårkur fra kerastase. Får kjøpt det hos frisør. Det koster ikke mer enn ca 1500 kr i året. Andre hårkurer er veldig mye dyrere. Har harr gode resultater med denne behandlingen og har ikke mistet mere hår siden jeg begynte. Har kanskje litt tendenser til å få tykkere hår der det var veldig tynt før. 0 Siter
Gjest Dirk Diggler2 Skrevet 13. oktober 2003 Skrevet 13. oktober 2003 Det har vært flere her på doktor online som har hatt svært gode erfaringer med Thymuskin. Jeg bruker denne kuren selv (brukt den over et år) og har fått kontroll på hårtapet og hår har begynnt å komme ut der det tidligere hadde trukket seg tilbake.Jeg er godt over 30 år, yngre har nok bedre sjanser for et godt resultat. Styr unna Thymuskin, Arcon og andre humburg produkter med såkalt "dokumentert effekt" ingen av dem kan dokumentere. Hadde de stått inne for halvparten av det de sier hadde ingen i hele verden hatt hårproblemer lengre Gå til din lege og få Propecia, det er det eneste som dokumenterer effekt over tid fra vitenskapelige undersøkelser. 0 Siter
Gasell Skrevet 9. desember 2003 Skrevet 9. desember 2003 Jeg bruker en sjampo og hårkur fra kerastase. Får kjøpt det hos frisør. Det koster ikke mer enn ca 1500 kr i året. Andre hårkurer er veldig mye dyrere. Har harr gode resultater med denne behandlingen og har ikke mistet mere hår siden jeg begynte. Har kanskje litt tendenser til å få tykkere hår der det var veldig tynt før. Har du eksakt navn på sjampoen og hårkuren, forutenom Kerastase? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.