Gå til innhold

Fjerning av hår med laser, please svar.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå egentlig bestemt meg for å prøve å få fjernet hår på ryggen og skuldre.

Hvor mye koster det ? har ganske MYE hår på ryggen.

Noen vet sånn ca hva det koster, også lurer jeg på hvem som gjøre dette??

Håper på noen tips her!

Fortsetter under...

Skrevet

Hei!

Jeg har gjort det,- eller rettere sagt så gjør jeg det.

Jeg fjerner hår fra bikinilinja og litt nedover lårene hos Senter for estetisk laserkirurgi i trondheim. Jeg har hatt tre behandlinger nå, og 2/3 av hårene er borte. Jeg regner med å ta minst seks behandlinger til sammen. Jeg venter ca. 3 måneder mellom hver behandling.

Dette funker virkelig!

Jeg betaler 1500 kr hver gang. Det er mulig det finnes billigere alternativer, men jeg for min del syns det er verdt hver ei krone!

Det gjør litt vondt, men det er verdt smertene,- det gjør bare vondt der og da.

Er det noe mer du lurer på er det bare å spørre.

Jeg titter innom igjen..!

Skrevet

Hei!

Jeg fjerner hår fra bikinilinja og litt nedover lårene hos Senter for estetisk laserkirurgi i trondheim. Jeg har hatt tre behandlinger nå, og 2/3 av hårene er borte. Jeg regner med å ta minst seks behandlinger til sammen. Jeg venter ca. 3 måneder mellom hver behandling.

Dette funker virkelig!

Jeg betaler 1500 kr hver gang. Det er mulig det finnes billigere alternativer, men jeg for min del syns det er verdt hver ei krone!

Takk for svar, Jente-78.

Det kommer til å koste endel tusen, men det er det verdt.

Bor på Østlandet, vet ikke helt hvem jeg skal kontakte, fastlegen ?

Fint å høre at det funker for deg.

Gjest ikke undertegnet
Skrevet

Hei!

Dette funker virkelig!

Jeg er også veldig plaget av hårvekst. Men har ekstremt mye på rumpe/ben/lår.. Vet du hva det koster for områder som dette? Altså større områder enn bare bikinilinjen og litt av lårene..?

Håper på svar

Skrevet

Jeg er også veldig plaget av hårvekst. Men har ekstremt mye på rumpe/ben/lår.. Vet du hva det koster for områder som dette? Altså større områder enn bare bikinilinjen og litt av lårene..?

Håper på svar

Hei! Du har samme problemet som meg, men jeg fjerner hår hovedsaklig fra bikinilinja og et stykke nedover lårene og bakover...

Du må nesten ta kontakt med en klinikk som gjør dette.

Telefon til "senter for estetisk laserkirurgi" er: 73 99 22 00.

Eller du kan sjekke ut www.estetisklaserkirurgi.no

Kanskje har de flere avdelinger rundt om i landet,-ikke vet jeg desverre :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...