Gå til innhold

Husvarme venner

Anbefalte innlegg

Hadde en lit VÈL Husvarm venninne for en tid tilbake...

Henne fant jeg både i kjøleskapet, kleskapet, hun lånte bøker og videoer/dvd uten å spørre.... Tok seg bare til rette!

MEN om du ringte og lurte på om hun ville være med på kafè, (vanlig å si om man ikke har penger til det) forventet hun at det ble betalt for henne å.... Kaffi altså, men var du da uheldig og i tillegg være SERDELES sulten måtte du spandere på henne og, (hun mente det var makan til frekkhet å sitte der å spise forran henne som var så sulten når JEG visste at hun ikke hadde penger)

Hun hadde ingen sjenanse når det gjald å spørre om å bli kjørt noen plass, alltid med lovnader om benssinpenger (store avstander på vestlandet) noe jeg ALDRI så noe av...

Noen dager måtte jeg HAIKE på jobb...

Dette vennskapet er avsluttet, jeg ba henne ryke og reise til et visst sted.... Etter at jeg måtte "låne" (hun har lånt endel penger her og der også med meg, som hun selvfølgelig ikke betaler tilbake) en 1000, fordi hun var skyld i at jeg manglet til husleien... fordi hun hadde gjort det slutt med typen så hun måtte ha en plass å bo (flyttet inn med snørr og tårer for en natt sa hun) som ble til 3 uker der JEG betalte ALT (hun mangler litt sosial intl, så hun skjønner ikke når du sier NOK for 1000ende gang)

Desse ville hun ha igjen, selv om jeg har forklart situasj, om at jeg med min lønn ikke KAN ELLER VIL fø på henne om det en to eller tre uker.... hun skulle være der en natt!!! og at pengene ble brukt til å dekke "tapet" jeg hadde hatt på henne dette halvannet året dette har pågått!

Finnes det virkelig _så_ frekke folk?

*må le* Dette var aritg lesning!

Fortsetter under...

Gjest jo, men...

Her er jeg enig med Brusa! Er det bilder man ikke vil at andre skal se så får man sørge for at de ikke ligger fremme. Album lager man da vel for at folk skal se i dem?!??!

Jeg holdt på å lime inn bilder og rydde i dem. Legge bort dem som ikke er fine osv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...