Gå til innhold

Hengemage etter fødsel

Anbefalte innlegg

Gjest stygg mage

Etter 3 keisersnitt med barn rundt 5 kilo og en tarmslyngoperasjon ser magen min ut som et verdenskart. Har arr på kryss og tvers og strekkmerker overalt, og har også fått hengemage. Alt dette er selvfølgelig veldig stygt, og hengemagen gjør at jeg har problemer med å finne bukser som passer. Gå i bikini eller badedrakt på sommeren er helt utenkelig. Har desverre også noen kilo for mye. Har tenkt mye på plastisk operasjon med fjerning av hengemagen samt fikse litt ellers. Er klar over at jeg aldri vil bli som før, men enhver forbedring er veldig positivt. Har også litt problemer med å vise meg for min samboer. Det jeg lurer på er om noen har erfaring med noe lignende? Kunne tenkt meg å høre fra noen som har fjernet slik hengemage. Hvor lang tid det tok fra det ble søkt til operasjonen ble utført?. Har lest at en slik operasjon vil jeg kunne få på et offentlig sykehus stemmer dette? Hva når jeg har noen kilo for mye? Er villig til nesten hva som helst, men har ikke økonomi til å betale det selv.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/122279-hengemage-etter-f%C3%B8dsel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest operert

Heisann!

Etter to keisersnitt så hadde jeg også skikkelig hengemage. Så gravid ut i 5 mnd... Slanke det bort var slettes ikke lett, nei. Så tilslutt så begynnte jeg å sjekke rundt på nettet ang. fettsuging og maveplastikk.

Det hele endte opp i at jeg har tatt en nedre maveplastikk med fettsuging. Og jeg merker stoooor forskjell!!! Men jeg skal til kontroll nå, og da skal jeg "klage" litt, jeg syntes ikke at de har fettsuget nok, men de fortalte meg at de tok heller en omgang til for å få det pent. Det var ikke så lett å se hvor mye man skulle ta når man tok maveplastikk samtidig. SÅ vi får nå se.

Lykke til iallefall! Jeg betalte selv av egen lomme (35 000,-) men jeg tror nok at hvis du går til fastlegen og legger det fram så kansje du blir henvist. Det er stor forskjell på legene, min bare fnyser av meg når jeg har prøvd å nevne sånne ting. SÅ jeg gadd ikke å prøve noe mere...

• 1 måned senere...
Gjest lyst til denne operasjonen

Heisann!

Etter to keisersnitt så hadde jeg også skikkelig hengemage. Så gravid ut i 5 mnd... Slanke det bort var slettes ikke lett, nei. Så tilslutt så begynnte jeg å sjekke rundt på nettet ang. fettsuging og maveplastikk.

Det hele endte opp i at jeg har tatt en nedre maveplastikk med fettsuging. Og jeg merker stoooor forskjell!!! Men jeg skal til kontroll nå, og da skal jeg "klage" litt, jeg syntes ikke at de har fettsuget nok, men de fortalte meg at de tok heller en omgang til for å få det pent. Det var ikke så lett å se hvor mye man skulle ta når man tok maveplastikk samtidig. SÅ vi får nå se.

Lykke til iallefall! Jeg betalte selv av egen lomme (35 000,-) men jeg tror nok at hvis du går til fastlegen og legger det fram så kansje du blir henvist. Det er stor forskjell på legene, min bare fnyser av meg når jeg har prøvd å nevne sånne ting. SÅ jeg gadd ikke å prøve noe mere...

Hva gjør de når de opererer en "nedre bukplastikk"? Har bare hørt om full bukplastikk..

Kan du fortelle i detaljer..?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...