Gå til innhold

Natural push-up

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, alle:-)

Lovte å oppdatere dere mht. natural push-up-kuren min.

Joda, jeg fikk større pupper, jeg! Men nesten halvveis ut i kuren ble jeg syk og måtte kutte ut...

Jeg har fått en kronisk sykdom som bl.a. gjør at jeg ikke lenger kan ha i meg kornprodukter, noe Natural push-up er full av...

Så det var synd, for dette hadde helt klart bra effekt!

Må imidlertid få skryte av firmaet bak produktet; jeg mailet dem og fortalte som det var, og spurte om jeg kunne returnere pakningen som hadde forseilingen inntakt og få pengene tilbake. Det tok vel 5 minutter, så ringte de meg opp! En hyggelig fyr sa at jeg selvsagt kunne returnere og få pengene igjen, samtidig som han sa han syntes det var synd at jeg var blitt syk og måtte stoppe:-)

Har ingen problemer med å anbefale dette til andre. Vil du bestille, så heter det forøvrig ikke lenger Natural push-up, men Sensos, pga at det er et mer diskret navn. Ikke så kult å få pakke på det lokale posthuset fra "NATURAL PUSH-UP", liksom, særlig ikke når man bor på et lite sted (som meg) og alle kan se hvilket problem du sliter med;-)

Her kan du ihvertfall gå inn og sjekke ut produktet: http://www.sensos.no

Lykke til:-)

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

• 2 uker senere...
Skrevet

Kan det være pga pillene du fikk sykdommen?

Nei, jeg tror ikke det - ikke direkte ihvertfall. Har funnet ut at denne sykdommen har ligget på lur i noen år - symptomene har vært lette og sjeldne. For meg har det vært andre ting enn kornprodukter som har vært utslagsgivende tidligere, ihvertfall.

Andre som ikke har denne sykdommen liggende på lur i kroppen fra før, vil i hvertfall ikke få den av pillene. Har forhørt meg om dette, og for min del var nok røykeslutt for noen år tilbake det som satte det i gang. Utrolig nok er det nesten bare eks-røykere som får denne sykdommen... Omveltningen blir for stor for kroppen å takle, dermed settes ting i sving.

Angrer likevel ikke på at jeg suttet å røyke;-)

Skrevet

Hei!

Det er ikke meningen å være frekk eller noe, men hvor mye større bryst fikk du? Er det bare slik at du ser det selv fordi du vet om det eller virkelig viser det? Hvor mye av kuren fikk du tatt før du må slutte på grunn av sykdommen din? Håper dette virker på meg og!! Skal bestille kuren med en gang jeg får svar av deg :) Og så var det en ting til...høres kanskje teit ut dette, men går det an å ta to kurer etter hverandre for å få enda større? (jeg har omtrent ingenting av bryst altså!!)

*venter spent*

Skrevet

Hei!

Det er ikke meningen å være frekk eller noe, men hvor mye større bryst fikk du? Er det bare slik at du ser det selv fordi du vet om det eller virkelig viser det? Hvor mye av kuren fikk du tatt før du må slutte på grunn av sykdommen din? Håper dette virker på meg og!! Skal bestille kuren med en gang jeg får svar av deg :) Og så var det en ting til...høres kanskje teit ut dette, men går det an å ta to kurer etter hverandre for å få enda større? (jeg har omtrent ingenting av bryst altså!!)

*venter spent*

Skjønner at du er skeptisk - det var jeg også:-)

Jeg gikk fra A-cup til B-cup, og jeg rakk å bruke tablettene i ca 8 uker. Det skjedde mest i løpet av uke 7 og 8.

Dette er ikke noe jeg bare VILLE tro - jeg vokste ifra BH'ene mine... Kjæresten så/kjente også klar forskjell:-)

Etter at jeg sluttet, gikk de tilbake til A igjen i løpet av etpar uker:-(

Dette er en kur som må vedlikeholdes, men ikke med like mange tabletter som man tar for å oppnå ønsket resultat, vedlikeholdsdosen er på bare en tablett pr. dag.

Hvis du får resultat i det hele tatt, så kommer det senest innen 3 mndr. Hvis du ikke har merket noe innen den tid, er det mest sannsynlig at tablettene ikke har noen effekt på deg, og da er det ingen vits i å fortsette. Hvis du derimot merker endring i størrelsen innen denne tiden, kan du ta en kur til med en gang for å forsøke å oppnå enda større økning.

Ønsker deg lykke til - skriv her og oppdater oss, da!

Jeg for min del har bestemt meg for silikon....

Koz fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...