Gå til innhold

Han har tatt alle pengene mine!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Novembermom

Hvis ryggsmertene kommer som følge av store/tunge bryst, så får du det dekket mener jeg.

Men uansett, dette er penger han IKKE har lov til å røre uten ditt samtykke. Mener nå jeg.

Jeg hadde tatt pengene tilbake fra hans konto jeg. Hvis du ikke har tilgang til hans konto, så krever du pengene tilbake på din konto innen et par dager.

Han kan ikke bare ta seg den frihet og ta penger fra deg sånn uten videre.

Det spiller ingen rolle om dere er gift eller er samboere.

Hadde min samboer gjort dette, så hadde jeg blitt regelrett forbanna og gudene vet hva jeg hadde gjort som hevn gitt....

Uff, tragisk er det iallefall. Håper du ser pengene igjen. Dette hadde jeg aldri funnet meg i uansett. Du skal ikke begynne på nytt. Du skal kreve pengene tilbake og han skal betale tilbake. Så enkelt er det med den saken.

Gjest unødvendig med tulleinnlegg!!

Man betaler ikke for brystoperasjon selv, dersom man har ryggplager. Da får man dekket alle utgifter sv staten. I tillegg blir man sykemeldt ei lita stund, og får sykepenger. At man sparer penger som skal dekke opp om sykepenger henger ikke på greip, heller ikke at man skal betale 50000 eller mer for operasjon som man ellers får gratis. En vanlig brystreduksjon koster, kosmetisk sett, rundt 15-20 000 kroner.

Jeg tror også det innlegget der er bare tull.

Det er så kjedelig at noen bare skriver tull! Unødvendig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...