Gå til innhold

Kronprinsparet får økt sine bevilgninger

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja jeg bare venta på sånne kommentarer. Noen takler ikke at de kongelige lever kongelig....Har vi monarki så har vi monarki. Vi hadde klaga uansett.Det er så helt utrolig så misunnelige folk blir altså. De er jo kongelige for herrens skyld. Det har de ikke bedt om selv. Og det kreves en viss standard og vi kan like det eller ikke. Men sånn er det.

Annonse

Gjest ikke sign

Ja jeg bare venta på sånne kommentarer. Noen takler ikke at de kongelige lever kongelig....Har vi monarki så har vi monarki. Vi hadde klaga uansett.Det er så helt utrolig så misunnelige folk blir altså. De er jo kongelige for herrens skyld. Det har de ikke bedt om selv. Og det kreves en viss standard og vi kan like det eller ikke. Men sånn er det.

Seriøst? De trenger da ikke SÅ mye for å leve.. skal de ikke være folkelige da? De burde ha et strammere budsjett; det er ikke snakk om misunnelse. Men de bruker mye og burde klare seg med mindre.

Seriøst? De trenger da ikke SÅ mye for å leve.. skal de ikke være folkelige da? De burde ha et strammere budsjett; det er ikke snakk om misunnelse. Men de bruker mye og burde klare seg med mindre.

De har jo et digert verneverdig hus å ta seg av da... skal vel brukes endel der... og så er de jo nødt å reise enormt mye rundt omkring... slike ting... tror faktisk de er fornuftige og ikke sløser penger jeg, de kjøper tross alt møbler på ikea.

MetteMarit har da valgt det selv. Det er det jeg ikke liker. Hva er hun som er så mye bedre enn oss?

Nei til monarki

Jeg syns det er flott at de får det de trenger ++kanskje litt til...!?

Lenge Leve Monarkiet!!!!!!

Bra med monarki.

Bare synd at konge"barna" finner seg partnere som knapt har fullført grunnskolen.

De har jo inntekter lavere enn minstepensjonister, danskeprinsen har skjønt det, han har fått seg dame med hjerne !

Gjest strandhai

Bra med monarki.

Bare synd at konge"barna" finner seg partnere som knapt har fullført grunnskolen.

De har jo inntekter lavere enn minstepensjonister, danskeprinsen har skjønt det, han har fått seg dame med hjerne !

Ja, det kan jeg være sånn halveis enig i. Syns da Kronprinsessen gjør en god jobb jeg. Hadde ikke np særlig sansen for a i begynnelsen, men det er vel lov å skifte mening....?

Ari Behn kunne vi ha blitt spart for. Men det er nok ikke lenge de kommer til å være i rampelyset. Får vi håpe.........:)

Gjest folkeavstemning

Jeg synes det er kvalmt, skal de nå sløse bort enda flere skattekroner..Nå må vi få avviklet monarkiet en gang for alle, det er det størsteparten av befolkningen ønsker.Jeg er sikker på at en folkeavstemning vil vise dette!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...