Gå til innhold

Svimmelhet.

Anbefalte innlegg

Jer er litt bekymret for den svimmelheten jeg de siste dagene har opplevd, og lurer på om det har noen sammenheng med den angivelige blodproppen som jeg hadde for litt over 1 år siden.

Jeg ble innlagt i fjor sommer etter at jeg følte meg uvel og hadde smerter i høyre arm. Etter innleggelsen ble det tatt mange prøver,og mens jeg holdt på med prøvene så "forsvant" jeg en kort periode. Blodtrykk forsvant nesten (40/60 tror jeg det ble opplyst), jeg mistet bevissthete et kort øyeblikk og hadde problemer med talen. Etter at jeg våknet opp har alt vært helt normalt, og det ble konkludert med at dette var en liten blodpropp som var "på gang" og at noe sannsynligvis hadde løsnet fra en blodåre og laget en blokkering et kort øyeblikk.

Jeg ble og sendt til Haukeland for kontroll og eventuell blokking. Der fant de ingenting ( heldigvis).

Jeg bruker nå Albyl E 75 mg. og Pravachol 20 mg.

Som sagt har jeg de siste dagene følt meg svimmel, dårlig balanse og tung i hodet. Det liksom prikker litt i huden.

Jeg er litt redd og lurer på om det er noe "på gang" vedr. blodpropp e.l.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/122424-svimmelhet/
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...