Gå til innhold

Fjellreven-anorakk og perleøredobber - en reel mulighet eller en syk fantasi?

Anbefalte innlegg

I en drøm så jeg for meg ei ung jente som gikk gjennom en folkemengde iført en Fjellreven-anorakk og hvite perleøredobber. Jeg syntes det var et besnærende bilde og har blitt gående og tenke på det de siste dagene.

Litt om bakgrunnen til jenta slik jeg forestiller meg den: Hverken perleøredobber eller Fjellreven-anorakk er på noen som helst måte representativ for denne henne. Hun er ung, ikke dollete, men heller ikke utprega frikete. Hun er geniuint opptatt av musikk, og når hun lytter til favorittlåtene sine og tror seg usett får hun et alvor over seg som man ellers kanskje ikke ville tilskrive henne.

Det jeg lurer på er hva slags plausible forklaringer det kan være på at hun skulle kunne observeres utendørs iført perleøredobber OG en Fjellereven-anorakk? Foreløpig har jeg kommet opp med følgende mulige forklaring:

1) Hun har forberedt seg til en stasji fest, derav perleøredobbene.

2) Ett eller annet dramatisk har skjedd slik at hun har måttet dra ut i hui og hast, og derfor har hun bare trædd på seg en Fjellreven-anorakk uten å tenke på at den står dårlig til perleøredobbene.

Men hva slags fest gjør det egentlig plausibelt at ei ung jente med god musikksmak pynter seg med perleøredobber? Og hva kan skje som er så dramatisk at hun hiver på seg en Fjellreven-anorakk med disse øredobbene på?

Kan dette egentlig skje i den virkelige verden? Jeg blir takknemlig hvis noen har forslag til plausible forklaringer!

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Hun var på vei til fest, sikkert fint pyntet under Fjellreven-anorakken.

Anorakken har hun på fordi hun skal hjem seint på natt, kanskje kaldt og da er det greit å ha skikkelige klær!

Det høres akkurat ut som meg når jeg var på julebord i fjor... på sparktur i lang kjole med overtrekksbukser under kjolen og anorakk over... Lebestiften hadde jeg ikke på før jeg kom fram, men øredobber hadde jeg :o)

Så noen rart på meg?? Mulig det, men bryr jeg meg...neida :o)

Det var sikkert ikke dette svaret du var ute etter... men skitt au :o)

Dette er da høyst reelt!! Det er bare å ta en tur på CC Vest på lørdager det, så ser du slike kombinasjoner èn masse, og verre. Det er slettes ikke uvanlig med kvinner med ordentlig lagt salonghår, full kveldskrigsmaling, masse tunge smykker med mye diamanter og skinnnickers, ullstrømper, Timberlandsko, en rutete poloskorte med en tynn ullgenser med flettemønster og en vattert turgrønn jakke eller vest. Selvfølgelig har man et silkeskjerf pent knyttet i halsen.

Gjest vestkantdame

Dette er da høyst reelt!! Det er bare å ta en tur på CC Vest på lørdager det, så ser du slike kombinasjoner èn masse, og verre. Det er slettes ikke uvanlig med kvinner med ordentlig lagt salonghår, full kveldskrigsmaling, masse tunge smykker med mye diamanter og skinnnickers, ullstrømper, Timberlandsko, en rutete poloskorte med en tynn ullgenser med flettemønster og en vattert turgrønn jakke eller vest. Selvfølgelig har man et silkeskjerf pent knyttet i halsen.

...eller på søndagstur på Bygdøy! MEN det er ikke unge jenter, det er middelaldrende og eldre damer!!!

Hun var på vei til fest, sikkert fint pyntet under Fjellreven-anorakken.

Anorakken har hun på fordi hun skal hjem seint på natt, kanskje kaldt og da er det greit å ha skikkelige klær!

Det høres akkurat ut som meg når jeg var på julebord i fjor... på sparktur i lang kjole med overtrekksbukser under kjolen og anorakk over... Lebestiften hadde jeg ikke på før jeg kom fram, men øredobber hadde jeg :o)

Så noen rart på meg?? Mulig det, men bryr jeg meg...neida :o)

Det var sikkert ikke dette svaret du var ute etter... men skitt au :o)

Tror det er noe med at hun hadde "god musikk smak" OG åperleøredobber som skurrer for tod :-) For det er vel ikke mulig???

Annonse

Gjest ikke undertegnet

Tror det er noe med at hun hadde "god musikk smak" OG åperleøredobber som skurrer for tod :-) For det er vel ikke mulig???

god musikksmak kan jo være så mangt. Genre, stil...

Smaken er som baken...:o)

god musikksmak kan jo være så mangt. Genre, stil...

Smaken er som baken...:o)

Hm... det var nettopp det jeg mente. Men i tod sine "øyne" hadde hun god musikk smak, og DEN er IKKE forenlig med perleøredobber. :-) he he

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...