wenrab Skrevet 9. oktober 2003 Skrevet 9. oktober 2003 Jeg reagerer på sterke parfymer bl.a. om jeg sitter på bussen og noen sitter i nærheten av meg. Føler det klør i både nese og hals, og jeg kan få litt sånn svettetokter. Av og til sniker også litt hodepine seg innpå meg. I dag jobber jeg i et privat firma hvor kona til sjefen bruker forferdelig mye parfyme. Dessverre har hun kontor ved siden av meg, og jeg må stadig vekk gå turer bort til andre for å få puste skikkelig. Det begynner å bli et lite mareritt. Denne damen er også såpass spesiell at jeg vet at hun kommer til å bli fornærmet om jeg sier noe, og det bli garantert jeg som kommer til å få høre spydigheter om dette i ettertid. Jeg er ikke allergisk eller noe mot andre ting, men er det normalt å reagere sånn på parfyme? Også andre på jobben synes hun bruker for mye, men selv hun som er tillitsvalgt vil ikke si det til henne.... Hva kan vi gjøre? 0 Siter
serendipity Skrevet 9. oktober 2003 Skrevet 9. oktober 2003 Hun som er tillittsvalgt SKAL si det til henne. Hun er vel verneombud? og de kan ikke nekte å ta opp slike saker. Er det mulig å snakke med sjefen da? Men det aller beste er nok å ta det direkte opp med henne så slipper hun å føle at du har "sneket deg bak ryggen hennes". Blir hun fornærmet får hun heller bare bli det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.