Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg reagerer på sterke parfymer bl.a. om jeg sitter på bussen og noen sitter i nærheten av meg. Føler det klør i både nese og hals, og jeg kan få litt sånn svettetokter. Av og til sniker også litt hodepine seg innpå meg. I dag jobber jeg i et privat firma hvor kona til sjefen bruker forferdelig mye parfyme. Dessverre har hun kontor ved siden av meg, og jeg må stadig vekk gå turer bort til andre for å få puste skikkelig. Det begynner å bli et lite mareritt. Denne damen er også såpass spesiell at jeg vet at hun kommer til å bli fornærmet om jeg sier noe, og det bli garantert jeg som kommer til å få høre spydigheter om dette i ettertid. Jeg er ikke allergisk eller noe mot andre ting, men er det normalt å reagere sånn på parfyme? Også andre på jobben synes hun bruker for mye, men selv hun som er tillitsvalgt vil ikke si det til henne.... Hva kan vi gjøre?

Fortsetter under...

Skrevet

Hun som er tillittsvalgt SKAL si det til henne. Hun er vel verneombud? og de kan ikke nekte å ta opp slike saker. Er det mulig å snakke med sjefen da? Men det aller beste er nok å ta det direkte opp med henne så slipper hun å føle at du har "sneket deg bak ryggen hennes". Blir hun fornærmet får hun heller bare bli det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...