Gå til innhold

Forkjølelse som aldri går over

Anbefalte innlegg

Gjest snufs_snufs
Skrevet

Nå har jeg vært forkjølet i over 2 uker.

de første dagene var jeg skikkelig dårlig og hadde litt feber. Da var jeg hjemme i 3 dager fra jobb.

Men jeg sliter fortsatt med tett nese, hoste og er tung i hodet.

Egentlig har jeg mest lyst til å krype under dyna og sove.

Jeg ser meg selv i speilet og jeg har poser under øynene, syns hele ansiktet virker dradd.

En på jobben i dag lurte på om jeg hadde vært hos lege, for han syntes jeg hadde vært syk lenge nå (vi sitter i landskap og hosten min kan kanskje være noe irriterende). Han sa at kanskje det kunne være lungebetennelse og at det fins milde varianter av denne som kanskje ikke merkes så godt.

Hmm.. jeg sjekket kalenderen nettopp og det er faktisk 3 uker siden jeg ble dårlig.

Bør jeg oppsøke lege eller bare fortsette å passe på at jeg ikke fryser når jeg er ute og spise rikelig med vitaminer ?

Råd mottas med takk.

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...