Gå til innhold

Boligkjøpet til Mertha og Ari?

Anbefalte innlegg

Gjest Finansiert av hva?

Når vi først er inne på de "kjedsommelige" kongelige.

Jeg leste at kongen uttalte at Mertha hadde kjøpt boligen til nesten 9 millioner kr av egen lomme.

Da er det noe jeg ikke forstår:Har hun tjent 9 millioner kr på å lese barnslige eventyr en kort periode, eller har hun arvet 9 millioner av sin bestefar?Kansje en blanding?Hvor fikk så Olav alle millionene fra?Opplys meg den som kan!

Og dere, ikke verst å ha 9 millioner i overskudd etter å ha betalt faste utgifter og greid seg selv i flere år(som hun påstår).Og atpåtil ferierer hun nesten hele året rundt.Flere som har klart tilsvarende?

Kansje jeg skal begynne i _eventyrbransjen_ :o)Tror dere jeg ville fått like godt betalt?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/122509-boligkj%C3%B8pet-til-mertha-og-ari/
Del på andre sider

Fortsetter under...

mil1365380270

Og hvem kan betjene et lån på mange så millioner?Da må du ha temmelig høy inntekt,millioninntekter...

Barna kan ha fått arv fra besteforeldre, eller andre.

De kan ha hatt sparekonto fra de var små, som familien har satt inn penger på.

Har de investert pengene bra, har formuen økt.

Boksalg tjener man penger på.

Kanskje Kongen har kausjonert for lånet?

Kanskje foreldrene til Ari har kausjonert?

Så lenge de har brukt sine egne penger, skjønner jeg ikke hva som er interessant.

Barna kan ha fått arv fra besteforeldre, eller andre.

De kan ha hatt sparekonto fra de var små, som familien har satt inn penger på.

Har de investert pengene bra, har formuen økt.

Boksalg tjener man penger på.

Kanskje Kongen har kausjonert for lånet?

Kanskje foreldrene til Ari har kausjonert?

Så lenge de har brukt sine egne penger, skjønner jeg ikke hva som er interessant.

"sine egne penger" ha ha ha !

Jada det er nok Aris foreldre som har kausjonert, ho-ho

Annonse

Gjest latterlig

Hvem sier at hun betalte kontant ? Det vanligste er vel å låne størsteparten av kjøpesummen.

Leste at en bokklubb hadde sendt ut Aris bok som månedens søppelbok til medlemmene.Da finansierer vel de lånet da!Det er sikkert eksotisk for slike som ikke trenger å fø seg selv, å liksom prøve det for moro skyld :D

Går det ikke, så finnes det alltids millioner å hente andre steder i familien.Derfor blir det hele jo bare en lek for dem:"Komma Ari, skal vi leke at vi har lån og avdrag vi også?"

Bare tull og tøys alt sammen egentlig!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...