Gjest brusa Skrevet 9. oktober 2003 Skrevet 9. oktober 2003 Har dere fått brev i posten ennå ? Så at listene blir lagt ut i morgen, men jeg har ikke fått noe brev. Trodde det kom i posten først jeg... 0 Siter
tigerlilje Skrevet 9. oktober 2003 Skrevet 9. oktober 2003 Den kommer vel i morgen den også da... I år tror jeg det blir restskatt på oss begge - får man ikke alltid brev om konto for utbetaling av evt. tilgodebeløp hvis det er penger tilbake? En ting er sikkert - jeg gruer meg allerede til å åpne postkassa og finne to tykke konvolutter... 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 9. oktober 2003 Skrevet 9. oktober 2003 Har ikke fått annen beskjed enn at det blir penger til gode, men hvor mye må gudene vite. 0 Siter
Gjest brusa Skrevet 9. oktober 2003 Skrevet 9. oktober 2003 Den kommer vel i morgen den også da... I år tror jeg det blir restskatt på oss begge - får man ikke alltid brev om konto for utbetaling av evt. tilgodebeløp hvis det er penger tilbake? En ting er sikkert - jeg gruer meg allerede til å åpne postkassa og finne to tykke konvolutter... Får man brev dersom det er penger tilbake ??? Skitt ! Og jeg som ikke har fått det... Får vel bare vente på en tykk konvolutt jeg og da... Deppe, deppe.. 0 Siter
Gjest jente21år Skrevet 10. oktober 2003 Skrevet 10. oktober 2003 Har ikke disse brevene kommet for lenge siden da?? Jeg fikk i hvertfall tilbake penger på skatten i juni eller noe?? 0 Siter
punkyB Skrevet 12. oktober 2003 Skrevet 12. oktober 2003 Jeg har fått penger men ikke noe brev , bor i Oslo. Er du derfra må det jo være rett rundt hjørnet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.