kjelling Skrevet 9. oktober 2003 Skrevet 9. oktober 2003 hei...Jeg har hatt halbetennelse i 6-7 dager nå, og har gått på penicillin de 4 siste dagene. Det er en virus-infeksjon ifølge en kommunelege. Har ikke hatt noen forbedring, har fremdeles feber, får ikke til å spise eller sove. spiser en halv eske ibux hver dag. Hadde vært kjekt med noen gode råd...!!!! 0 Siter
Gjest Tiona Skrevet 9. oktober 2003 Skrevet 9. oktober 2003 Synes du skal oppsøke lege igjen.Målte han crp ? 0 Siter
kjelling Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter Skrevet 10. oktober 2003 Synes du skal oppsøke lege igjen.Målte han crp ? Vet ikke hva crp er. Har vært to ganger til kommunelegen, og siste gang ble det tatt blodtest. Virket som det ikkje var så akkutt, så jeg fikk slimoppløsende brustabeletter og ny antibiotika som jeg skal begynne med i dag (fredag). Har gått over fra parasett til ibux, og det gir meg litt søvn, men jeg må ha ca 1 eske pr 2 dag...ellers er alt annet uforandret... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.