Gjest runas dagligdagse problemer Skrevet 9. oktober 2003 Skrevet 9. oktober 2003 Jeg var inne på lommelegen.no og leste et sted at det i utgangspunktet ikke finnes noen blodprøver som med sikkerhet kan påvise eller utelukke kreft. Stemmer dette? Legen tok blodprøver av meg (jern, blodplater etc) for å se om mine symptomer har en alvorlig årsak eller om det er noe bagatellmessig som gjør meg så trøtt, sliten, tidvis svimmel og nær ved å besvime. Jeg har også blåmerker som kommer over natta uten noen grunn (skulle tro kjæresten mishandla meg) og smerter i beina som er uforklarlige. Har hatt ofte feber i det siste, går over 38 i gjennomsnitt en gang i uken. Igår hadde jeg 38,01 i feber og jeg kastet opp. Er det slik hverdagen min skal være fremover så tror jeg at jeg går ut og henger meg etter armene i ett tre eller noe til det går over. Men det verste er at jeg er så redd for ikke å bli tatt alvorlig. Pr idag venter jeg på svaret på prøvene som er tatt, og det er fortvilende lange dager. Etter alt dette oppstyret med leger og bekymringer BØR det helst være noe alvorlig selv om det også skremmer meg. Jeg liker ikke oppmerksomhet rundt min person. Er jeg alene med disse symptomene, og er det noen som vet om det med blodprøver og kreft? Kan jeg stole på prøvene når de kommer? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.