Gå til innhold

Allergi mot katt, hjelp..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Prøv andre medisiner.

Feks polaramin eller phenamin. Sterkere, risikerer en passe svimeslått kjæreste. Det blir min :-) Jeg for min del blir ikke påvirket av disse utenom at allergien min forsvinner.

Dersom disse ikke fungerer så er det fremdeles andre som kan prøves. Det er bare å prøve seg frem i samråd med en lege. De fleste er på resept.

Suppler med nesespray og øyedråper (livostin eller lomudal f.eks).

Han bør ikke flytte inn hos deg.

• 3 uker senere...

Prøv andre medisiner.

Feks polaramin eller phenamin. Sterkere, risikerer en passe svimeslått kjæreste. Det blir min :-) Jeg for min del blir ikke påvirket av disse utenom at allergien min forsvinner.

Dersom disse ikke fungerer så er det fremdeles andre som kan prøves. Det er bare å prøve seg frem i samråd med en lege. De fleste er på resept.

Suppler med nesespray og øyedråper (livostin eller lomudal f.eks).

Han bør ikke flytte inn hos deg.

Hva er viktigst for deg? Kattene eller kjæresten?

Hvis han ikke får hjelp av medisinene må du velge.

Hva er viktigst for deg? Kattene eller kjæresten?

Hvis han ikke får hjelp av medisinene må du velge.

Hvem jeg? Du svarte under meg nemlig. Katta mi bodde hos min mor (derav problemer ved alle familiebesøk) og døde for et år siden. Så .. jeg har aldri måttet velge mellom typen og katta :)

• 1 måned senere...

Annonse

Scanner1365380620

Be ham ta kontakt med sin fastlege som kan henvise ham til nærmeste ØNH-, Lunge- eller Barnelege, men sjekk på forhånd om denne arbeider med allergivaksine.

En allergitest vil vise om han er allergisk eller overfølsom. Er man allergisk mot pelsdyr, bie, veps, pollen eller husstøvmidd kan en bli vaksinert. Vet ikke legen noe om temaet så søk etter "ALK" på nettet så finner du ut hvem som kan hjelpe deg videre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...