Gjest phantomoftheopera Skrevet 9. oktober 2003 Skrevet 9. oktober 2003 Hei! Jeg har en kul på innsiden av venstre lillefinger, midt mellom de to leddene. Den er litt mindre enn en ert, gjør ikke vondt og er bevegelig. Jeg har i grunn en del sykdomsangst og er nå engstelig for at dette kan være noe ondartet. Jeg har hatt den i ca. 3 mnd, og den har blitt litt større. De jeg har vist denne kulen til (venner, familie) sier at det ikke er noe å bry seg med, men jeg får liksom ikke helt fred. Bør jeg oppsøke lege pga denne, eller er det å "misbruke" helsetjenesten? 0 Siter
Nina Lindstad, spesialist i allmennmedisin Skrevet 10. oktober 2003 Skrevet 10. oktober 2003 Dersom du går rundt og engster deg, er det naturlig med et legebesøk. Antakelig er det en seneknute eller liknende. Dersom kulen er hard, sitter i knokkelen eller ikke kan beveges bør du iallfall få undersøkt den. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.