wonderer78 Skrevet 10. oktober 2003 Skrevet 10. oktober 2003 I natt glemte jeg å fjerne dagslinsene mine før jeg sovnet. De er svært myke, og jeg merket det derfor ikke så godt, før i dag; øynene var særlig rød rundt iris, med noe puss i øyekrokene. Det jeg lurer på, er hvorvidt dette kan ha vært skadelig, og på hvilken måte dette kan skade. Er det nee jeg bør foreta meg? Linsen er av merke Focus Dailies. 0 Siter
tiliti Skrevet 10. oktober 2003 Skrevet 10. oktober 2003 Bare over natta går som regel bra, pill den ut og ta en pause dersom du har tid. Hvis ikke går det bra å sette inn en ny. Vask øyet godt. Skjer meg til stadighet. (distre) 0 Siter
Nina Lindstad, spesialist i allmennmedisin Skrevet 10. oktober 2003 Skrevet 10. oktober 2003 Sannsynligvis gir ikke dette mer skade enn en overfladisk irritasjon. Prøv å skyll godt med saltvann noen dager, og ta en ukes pause med kontaktlindene. Dersom pusset øker på kan du få en resept av legen din på bakteriedrepende øyedråper. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.