Gjest Elton J Skrevet 10. oktober 2003 Skrevet 10. oktober 2003 Skjønner ikke, litt lenger ned sto et innlegg der det hørtes ut som det kommer skatteoppgjør nå i høst... Kan man få penger igjen, nå i høst..?? Utbetalt..?? Skjønner ikke.. Takk, til den som kan oppklare litt ) 0 Siter
Gyda Skrevet 10. oktober 2003 Skrevet 10. oktober 2003 Det er noen av oss som ikke får skatteoppgjøret før nå i oktober. Alle som leverer næringsoppgave freksempel, og vi som er gift med slike... 0 Siter
Gjest brusa Skrevet 10. oktober 2003 Skrevet 10. oktober 2003 og jippi ! Jeg får igjen noen tusenlapper :-)...så får vi se hvordan det går med gubben... 0 Siter
Gyda Skrevet 10. oktober 2003 Skrevet 10. oktober 2003 Det er noen av oss som ikke får skatteoppgjøret før nå i oktober. Alle som leverer næringsoppgave freksempel, og vi som er gift med slike... Og - ja, jeg får igjen 4600 kr. Kjekt å få. (Mannen min må betale 600 kr, han betalte inn 50000 på forskudd i vår, og traff ganske bra, da.) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.