Moraki Skrevet 10. oktober 2003 Skrevet 10. oktober 2003 Jeg sliter litt med å skrive gresk på norsk tastatur. Jeg bruker fonten Symbol, det funker greit i grunn, men hvor ligger final sigma? Altså endelses-sigma (liten s som bare brukes i endelsen av et ord)? På tegnkartet står det et eller annet med 0x56, men det skjønner jeg ikke noe av. Jeg kan ikke bruke vanlig liten sigma i endelsen av et ord. Dette er faktisk ganske viktig for meg. Noen som kan hjelpe? 0 Siter
citoyen Skrevet 10. oktober 2003 Skrevet 10. oktober 2003 Er det ikke enklere å installere gresk tastaturoppsett? 0 Siter
Moraki Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter Skrevet 10. oktober 2003 Er det ikke enklere å installere gresk tastaturoppsett? Hvordan gjør jeg det da? Vet du det? 0 Siter
citoyen Skrevet 10. oktober 2003 Skrevet 10. oktober 2003 Hvordan gjør jeg det da? Vet du det? Kommer litt an på hvilken Windows-versjon du har. I Windows XP går du til Control panel > Regional and Language settings > Languages, klikk "Details", klikk Add. Det er mulig du må ha Windows-CDen tilgjengelig for å få installert det nye tastaturoppsettet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.