Gå til innhold

Hårfrisyre

Anbefalte innlegg

Nå er det på tide med en tur til frisøren igjen. Problemet er at jeg har så vanskelig hår og jeg ender som regel opp veldig missfornøyd.

Håret mitt er ikke krøllete, men er kanskje litt brusete. Det er rett, men får liksom noen bulker her og der. I tillegg ekstremt elektrisk og jeg hater nyvasket hår fordi da ser jeg ut som en løve.

Håret er på lengde ned til brystvorten nå. Har prøvd å klippe opp håret litt på sidene på en måte slik som mange gjør nå, men det fungerer ikke fordi håret mitt ikke vil ligge slik at det blir fint. Det bender seg i alle andre retninger! Har også prøvd å tynne ut håret, men det ble ikke så fint siden jeg egentlig ikke har så kjempe tykt hår.

Har også prøv utallige sjampoer som frisøren anbefaler, men det er forsatt like ustyrelig. Har prøvd å forklare hele hårgreiene til frisøren, men det ser ikke ut som dem vet hva som er å gjøre med det. Har hatt kort hår og da ble det bare verre.

Noen som har slikt hår som meg og har funnet en måte å få håret til å fungere og se skikkelig ut? Jeg er ganske lei hele hårdritten og det ender med at jeg går med hestehale. Selv hestehalen stikker da ut i alle vinkler og det ser ut som jeg ikke har kammet håret!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/122672-h%C3%A5rfrisyre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøv rettetang, kanskje? Husk å bruke et produkt beregnet på å glatte ut håret først, Redken Straight Line eller Starch Heat Styler. Hvis du skal kjøpe rettetang, gå til frisør og kjøp kvalitet. Ellers blir håret bare tørt og sprøtt og ikke blankt og flott. Se etter rettetang som har keramiske varme-elementer.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/122672-h%C3%A5rfrisyre/#findComment-742742
Del på andre sider

Prøv rettetang, kanskje? Husk å bruke et produkt beregnet på å glatte ut håret først, Redken Straight Line eller Starch Heat Styler. Hvis du skal kjøpe rettetang, gå til frisør og kjøp kvalitet. Ellers blir håret bare tørt og sprøtt og ikke blankt og flott. Se etter rettetang som har keramiske varme-elementer.

Støtter den med å gå til frisøren og kjøpe en skikkelig rettetang. Jeg kjøpte en billig en, og den er myyyye dårligere.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/122672-h%C3%A5rfrisyre/#findComment-742974
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...