Lillemus Skrevet 11. oktober 2003 Skrevet 11. oktober 2003 Er alle som har sånn "prestekrage" altså sånn hvitt felt foran på en svart overdel (hva i huleste skal jeg kalle det da???) prester eller kan f.eks. diakoner også ha slike krager? 0 Siter
Gjest ikke undertegnet Skrevet 11. oktober 2003 Skrevet 11. oktober 2003 Vet ikke. Hvorfor lurer du på det? 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. oktober 2003 Forfatter Skrevet 11. oktober 2003 Vet ikke. Hvorfor lurer du på det? Fordi jeg så en person med sånn krage forleden og tror ikke vedkommende er prest. 0 Siter
Gjest ikke undertegnet Skrevet 11. oktober 2003 Skrevet 11. oktober 2003 Fordi jeg så en person med sånn krage forleden og tror ikke vedkommende er prest. En diakon kan vikariere som prest og holde preken tror jeg. 0 Siter
Gjest blondy20 Skrevet 11. oktober 2003 Skrevet 11. oktober 2003 En diakon kan vikariere som prest og holde preken tror jeg. dette spørsmålet har ikke noe med dette å gjøre egentlig..men presten e innvolvert. var innom en kirke og skulle levere noe til presten. han stod borte med alteret og skulle slukke noen lys og pakke sammen tingene hans. tror ikke han hørte at jeg kom. ihvertfall så falt noe ned...hørtes ut som ett glass knuste og da ble fyfy ordene sagt..rettere sagt: HELVETE ALTSÅ! han ble veldig paff da han så at jeg små lo..hehe hadde dere gått videre med det eller opplevd noe lingnende? var jo litt morsomt..=) 0 Siter
Gjest ikke signert Skrevet 11. oktober 2003 Skrevet 11. oktober 2003 dette spørsmålet har ikke noe med dette å gjøre egentlig..men presten e innvolvert. var innom en kirke og skulle levere noe til presten. han stod borte med alteret og skulle slukke noen lys og pakke sammen tingene hans. tror ikke han hørte at jeg kom. ihvertfall så falt noe ned...hørtes ut som ett glass knuste og da ble fyfy ordene sagt..rettere sagt: HELVETE ALTSÅ! han ble veldig paff da han så at jeg små lo..hehe hadde dere gått videre med det eller opplevd noe lingnende? var jo litt morsomt..=) *ler* Nei, har ikke opplevd liknende. Desverre 0 Siter
Hawkwind Skrevet 11. oktober 2003 Skrevet 11. oktober 2003 Diakoner og kateketer kan også ha en slik krage - om jeg forstår din beskrivelse rett. 0 Siter
Hawkwind Skrevet 11. oktober 2003 Skrevet 11. oktober 2003 dette spørsmålet har ikke noe med dette å gjøre egentlig..men presten e innvolvert. var innom en kirke og skulle levere noe til presten. han stod borte med alteret og skulle slukke noen lys og pakke sammen tingene hans. tror ikke han hørte at jeg kom. ihvertfall så falt noe ned...hørtes ut som ett glass knuste og da ble fyfy ordene sagt..rettere sagt: HELVETE ALTSÅ! han ble veldig paff da han så at jeg små lo..hehe hadde dere gått videre med det eller opplevd noe lingnende? var jo litt morsomt..=) Prester er også mennesker. Som alle andre kan de feile. Det er slikt som gjør at troende ber sin Gud om tilgivelse vettu :-) 0 Siter
Hawkwind Skrevet 11. oktober 2003 Skrevet 11. oktober 2003 En diakon kan vikariere som prest og holde preken tror jeg. Lekfolk kan også holde preken. Presterollen innebærer en del flere elementer enn å holde preken på søndag ;-) 0 Siter
pip Skrevet 11. oktober 2003 Skrevet 11. oktober 2003 Prester er også mennesker. Som alle andre kan de feile. Det er slikt som gjør at troende ber sin Gud om tilgivelse vettu :-) Det skal mer til enn litt edder og galle for å be om tilgivelse her i huset, gitt! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.