Gjest Min9 Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Sluttet å røyke 4 januar 2003 og det har gått over all forventning Har festet, jobbet, gått på skolen og alle andre situasjoner der jeg pleide å røyke sammen med andre og det har gått så sinnsykt bra!! Har ikke tatt en eneste en, ikke et trekk engang! *er ganske stolt over meg selv* Ville uansett bare muntre opp dere som holder på å slutte nå. Ikke vær så redd for at det ikke skal gå bra!! Hopp i det, dere trenger jo ikke love hele verden at dere skal slutte. Dere kan jo bare ta en liten "pause" fra røykingen, og se hvor lenge dere klarer det. Røykesuget forsvinner faktisk ganske fort Gled dere!! Hilsen en som pr. dags dato har kondis til å løpe 2 timer sammenhengende, noe jeg hadde dødd av for 280 dager siden 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/122731-r%C3%B8ykfri-i-280-dager/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.