Gå til innhold

Hva hadde du tenkt hvis..

Anbefalte innlegg

Gjest storesøstera

Du hadde funnet kinky bilder av lillesøsteren din på 18 år på foreldrenes pc? Bilder hvor en ser "alt".

Hun har ikke pc selv. Skjønner ikke hva hun tenker på som legger dem der uten passord eller noe. Hvem som helst som bruker pc'n kan jo finne bildene.

Jeg fant dem ikke ved å snoke, men jeg tittet i en mappe som det også var bilder fra en tur jeg var med på.

Syns det er ekkelt om foreldrene våre kommer til å se bildene, selv om de antagelig ikke finner det fordi de ikke har så peiling.

Vet ikke om jeg tør nevne det til henne heller.

Hva hadde dere gjort?

Kan jeg foreslå at hun legger bildene på en cd og sletter de fra pcn?

Hun blir sikkert dødsflau om jeg nevner det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/122753-hva-hadde-du-tenkt-hvis/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje du kan være litt lur? Om du klarer å si det uten at det syns at du ljuger: "Hei, jeg prøvde å se bildene fra den turen vi var på, men så lette jeg visst på feil sted. Hvor er de?"

Eller noe sånt. Så fjerner hun dem nok!

På den andre siden, om lillesøstera mi (har ingen, er ynsgt, men) hadde lagt igjen bilder av seg sjøl som "viser alt", ville jeg nok hintet at jeg visste det, og at hun skulle passe seg!

Gjest storesøstera

Kanskje du kan være litt lur? Om du klarer å si det uten at det syns at du ljuger: "Hei, jeg prøvde å se bildene fra den turen vi var på, men så lette jeg visst på feil sted. Hvor er de?"

Eller noe sånt. Så fjerner hun dem nok!

På den andre siden, om lillesøstera mi (har ingen, er ynsgt, men) hadde lagt igjen bilder av seg sjøl som "viser alt", ville jeg nok hintet at jeg visste det, og at hun skulle passe seg!

Takk for svaret. Får vel prøve å si det på en lur måte.

Angela1365380318

Jeg ville sagt det rett ut at dette er en jævlig usikker måte å gjøre det på,, ja hun blir nok dritflau, men ikke så flau som om faren din skulle klikke litt rundt og finne de! Det kan jo sje, fordi om han ikke har peiling, så kan uhellet være ute og det er tusen ganger verre.

En annen sak er disse bildene da, hvordan er det tatt, fotograf? venner? og hvorfor?

Jeg hadde aldri latt noen tatt nakenbilder av meg, har sett tusen slike tilfeller, bilder tatt når man er ung og dum som senere er for sjenanse.

Feks så kom en klasseveninne av kusinen min på skolen og da var det hengt opp nakenbilde av henne som plakater over hele skole, tilogmed lærerenes garderobe!!

Og hun måtte selv gå rundt å plukke de ned.

Kvinnekroppen er vakker og kan brukes til kunst også, men det er utrolig mange som misbruker slike bilder, og det unner du vel henne ikke.

Gjest storesøstera

Jeg ville sagt det rett ut at dette er en jævlig usikker måte å gjøre det på,, ja hun blir nok dritflau, men ikke så flau som om faren din skulle klikke litt rundt og finne de! Det kan jo sje, fordi om han ikke har peiling, så kan uhellet være ute og det er tusen ganger verre.

En annen sak er disse bildene da, hvordan er det tatt, fotograf? venner? og hvorfor?

Jeg hadde aldri latt noen tatt nakenbilder av meg, har sett tusen slike tilfeller, bilder tatt når man er ung og dum som senere er for sjenanse.

Feks så kom en klasseveninne av kusinen min på skolen og da var det hengt opp nakenbilde av henne som plakater over hele skole, tilogmed lærerenes garderobe!!

Og hun måtte selv gå rundt å plukke de ned.

Kvinnekroppen er vakker og kan brukes til kunst også, men det er utrolig mange som misbruker slike bilder, og det unner du vel henne ikke.

Jeg må bare få sagt det til henne på en eller annen måte. Regner med at det er kjæresten hennes som har tatt bildene. Tror ikke det er noe tvang med i bildet. Det er nok ment for hjemmebruk.

Må si jeg fikk litt sjokk da jeg kom over de, og det hadde vært utrolig ekkelt om foreldrene våre hadde sett det.

Annonse

Gjest hilsen en dol-bruker

Jeg syns du skal være en omsorgsfull storesøster og si det til henne. Lov henne at du ikke kommer til å si det til noen. Lær henne hvordan hun bedre kan beskytte bildene sine.

Hvis ikke lærer hun det jo ikke, og kan komme til å gjenta fadesen overfor langt "verre" personer enn en storesøster!

Jeg syns du skal være helt ærlig med henne selv om hun blir flau.

Huffameg, hjelpe henne da! Si i fra, be henne kopiere dem over til en diskett eller noe, og så slette dem fra harddisken på pc'en. Si at hvem som helst kan snuble over dem. Og hva om pc'en plutselig må til reparasjon en gang, og verkstedet finner disse "delikate sakene" på harddisken? Eller om faren deres brått låner bort hele pc'en til en kompis en helg, uten å si fra til dere først...?

Gjest Stjernemor

Har hun egen mailadresse da? Hvis du mener det er bedre for dere begge to at hun ikek blir informert ansikt til ansikt, så send en mail i første omgang. Så kan hun fordøye det første sjokket over at du vet det, før dere ordner saken.

Men, ei som frivillig lar kjæresten ta nakenbilder av seg, er vel ikke sååååå sart vel? Du er da en ganske nær person du også! Kan ikke skjønne det skulle være noe å være flau over jeg. Jeg ville heller tro hun i første omgang ville reagere med irritasjon over at du har avslørt henne.

Jeg ville tatt de over på en disket eller CD UMIDDELBART, slettet det fra PC'en og bare gitt henne disken og sagt - "Jeg tror det er best at dette ikke ligger på PC'en til mamma og pappa" med et lite blunk på øyet.

Klart hun blir flau, men hun slipper å risikere at foreldrene deres finner dem.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...