odd-bra12 Skrevet 12. oktober 2003 Skrevet 12. oktober 2003 Snart en uke nå har jeg hatt en ubehaglig klump i halsen, det er ikke vondt, ikke som vanlig halsbetennelse jeg har heller ingen andre tegn på forkjølelse, det er nesten som en knute av og til og følelsen av noe jeg ikke klarer å svelge, enkelte ganger får jeg brekkningsfornemmelser. Jeg tenker altid på det verste, sånn som struma eller kvelning, at det skal tykne seg til i pusterøret. 0 Siter
Nina Lindstad, spesialist i allmennmedisin Skrevet 13. oktober 2003 Skrevet 13. oktober 2003 Det er lite sannsynlig at det er struma, svulster eller annet som plutselig skal klemme av luftrøret etter så kort varighet av symptomer. Men synes uansett du skal få halsen og svelget undersøkt. Noen ganger danner det seg en liten utposning øverst i spiserøret, denne kan gi liknende plager som du beskriver. Det finnes mange former for hevelser og irritasjoner i hals-området, kun en legesjekk kan avklare dette. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.