Gå til innhold

trenger råd fra noen med peiling

Anbefalte innlegg

jeg er en jente på 24 år som synes jeg har litt for små pupper. Samtidig synes jeg de sitter litt for langt ned og er litt "dvaske" ikke missforstå...jeg har IKKE hengepupper, men jeg er egntlig mest fornøyd med puppene mine når jeg har stive vorter :-) og det er ikke så pent.

jeg og min mann prøver å bli gravide så jeg hadde bestemt meg for å vente med sillikon til etter vi var ferdige med å få barn...men nå har vi prøvd i 1 år og jeg får mer og mer lyst til å legge meg under kniven. så endelig kommer jeg til spørsmålet: hvordan er det å amme med sillikon? Er det skaelig for barnet? Kan innleggene bli ødelagte eller vil puppene være like fine etter endt svangerskap? Setter veldig stor pris på snare svar :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/122936-trenger-r%C3%A5d-fra-noen-med-peiling/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må være klar over at det ikke anbefales å bli gravid før det har gått minst ett år etter operasjonen. Dette for at arrene skal bli penes mulig. Hvis du allerede nå prøver å få barn eller ikke ønsker å vente med å prøve til det har gått minst ett år fra operasjon så ville jeg definitivt ventet til etter jeg hadde fått barn.

Når det er sagt så er det ikke noe problem å amme med silikon og silikonen er heller ikke skadelig for barnet. Ved operasjon er det en risiko for at evnen til å amme kan gå tapt eller reduseres, men risikoen er generelt meget lav.

Når du får innlegg vil brystene dine bli større og ved svangerskap og i ammeperioden vil brystene bli enda større - noe som medfører at tyngdekraften vil spille en større rolle. Det er godt mulig at brystene vil kunne henge mer enn tidligere, men mye kan forebygges ved bruk av riktig BH som gir god støtte - både til daglig og ved idrettsaktiviteter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...