Gå til innhold

Ang. ungkaren, jeg skjønte ikke helt i går..

Anbefalte innlegg

Gjest lis@bet

Jeg tror faktisk han prøvde å smile for å unngå å grine. Han så helt rar ut i ansiktet. Tror ikke han hadde klart å forberede seg på å bli vraket for åpen skjerm.

Han ville se uberørt ut så klart, hvem vil ikke det når de blir ydmyket på TV?

-Ikke at _jeg_ har prøvd, men.. :-)

Fortsetter under...

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• snilen

10

• Babette

8

• Anki

4

• fabriana

3

Mest aktive i denne tråden

Det er mulig at de har et slags manus som går på de store linjene i programmet. -Det er klart at de må ha noen rammer å holde seg til, det er vel det produsentene driver med..uten at jeg vet så mye om TV-produksjon.

Men de får ikke akkurat utdelt replikker.

Ja, og så i manuset står det med STOR skrift, "idag skal dere lage intriger, slik at seer-tallet øker"

Og hvilke andre intriger kan det bli i Ungkaren enn at de begge faller for en og samme jente .......

Ja, og så i manuset står det med STOR skrift, "idag skal dere lage intriger, slik at seer-tallet øker"

Og hvilke andre intriger kan det bli i Ungkaren enn at de begge faller for en og samme jente .......

Andreas har vel ikke fallt for henne da, men hun er jo pen, og han ville sikkert gjerne snappe henne fra Max. Det hadde nok vært stort for ham. Jeg tror ikke det finnes manus, men mye er redigert slik at vi skal oppfatte ting slik som tvNorge ønsker selvsagt.

Gjest lis@bet

Men det var jo ansiktsuttrykket til Andreas vi diskuterte her - mener du at han hadde fått utdelt manus der det sto at han skulle spørre om Marie L ville ha hans rose, også skulle hun si nei? Også klarte han ikke å holde seg alvorlig selv om han visste hva svaret ville bli? Ånei du.

:-)

Synd for du liker Kathrine.. hallo?? hvem skal gifte seg med den jenta som vinner Max eller du? Kanskje han skal få veldge den HAN liker da??

neinei, han må såklart velge den jeg synes han passer best sammen med dah... blir ikke spennende ellers, om jeg ikke heier på noen!

Gjest lis@bet

Synd for du liker Kathrine.. hallo?? hvem skal gifte seg med den jenta som vinner Max eller du? Kanskje han skal få veldge den HAN liker da??

Det blir jo sånn at man velger seg favoritter og følger med fordi man håper han velger henne - det er jo litt av poenget med et slikt konsept.

Annonse

Hei,

hvis begge var så gira på Marie L, hvorfor tilbød ikke Andreas første rosen sin til henne, for å kanskje komme Max i forkjøpet?

Hilsen

taktikk, andreas ville kanskje at hun skulle si nei til max, for så å si ja til ham, eller at max skulle spørre henne slik at han slapp å bli dumpet... men som noen sier kan de jo få tips av produsenten kanskje, angående rekkefølgen... så hvem vet...

Fint! Diskutere et helt idiotisk TV-program som om det skulle vært det største "problemet" i verden.

vi sladrer, så slipper vi sladre om naboen, og siden dere ikke kjenner naboene mine uansett, og ikke jeg heller, så sladrer vi om "kjendiser"... er såklart bare for moro skyld da... litt smalltalt på en måte...

Annonse

Gjest serendipety

vi sladrer, så slipper vi sladre om naboen, og siden dere ikke kjenner naboene mine uansett, og ikke jeg heller, så sladrer vi om "kjendiser"... er såklart bare for moro skyld da... litt smalltalt på en måte...

Bare for moro skyld? Dere lever dere totalt inn i dette...

Hei,

hvis begge var så gira på Marie L, hvorfor tilbød ikke Andreas første rosen sin til henne, for å kanskje komme Max i forkjøpet?

Hilsen

Synes Andreas og Max kunne falt for hverandre jeg - da hadde dere fått noe å snakke om da! ;o)

Nei, jeg har ikke sett annet av det enn noen sekunders klipp nå og da når jeg tilfeldigvis kanalsurfer forbi og det holder i lange baner.

Bare for moro skyld? Dere lever dere totalt inn i dette...

dte er såklart gøy å leve seg inn i det, men vi later som i mye større grad enn du tror... vi vet utmerket godt at det finnes viktigere ting i verden, men det er så deilig å kunne engasjere seg i sånne totalt uviktige ting...

Gjest Humlepungen

Så dere virkelig ikke at dette stod i manuskriptet .....!!!!svensken klarte jo ikke holde seg alvorlig engang jo ......

Jeg syns det så mer ut som han følte seg drit ubehagelig og fikk rykkninger i trynet sitt. Tror ikke du er så god til å lese ansiktsutrykk.

Gjest Humlepungen

Jeg også tenkte at han sikkert delte den ut etterpå, men var det ikke Max som delte ut den siste rosen? Jeg fikk det ikke helt til å gå opp. Men han ble helt klart helt satt ut, jeg var redd han skulle begynne å grine jeg..

Om han hadde begynt å grine hadde det vel bare vært bra;o)

Gjest PippPipp

Det er mulig at de har et slags manus som går på de store linjene i programmet. -Det er klart at de må ha noen rammer å holde seg til, det er vel det produsentene driver med..uten at jeg vet så mye om TV-produksjon.

Men de får ikke akkurat utdelt replikker.

Jeg er ivertfall sikker på at den replikken til max ikke stod i noe manuskript:

ÅÅåå det skjeer noe rart i kroppen min nu

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...