Gå til innhold

analyse av naiv.super,av erlend loe??

Anbefalte innlegg

Gjest pippi strømpe

er det noen som har lest den roamenen? kanskje analysert den? kan dere/du hjelpe meg. jeg lurer på hvorfor den heter naiv.super. vet du/dere? jeg vet at den er skrevet naivt og barnslig, og at hovedpersonen er naiv. men er det noe supert med boken? det var det hintet jeg fikk av læreren min, jeg måtte finne ut om det var noe supert med boken. HJELP!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/123028-analyse-av-naivsuperav-erlend-loe/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest strandhai

Hei! Skriver du særemne om Erlend Loe? Jeg har stilt nesten det samme spørsmålet som deg for et par uker siden. Bare å søke på det, så finner du nok noen gode råd!

Og ikke hør på sånne idioter om mAd, det forumet her er for alle som har et eller annet å spørre om! Ingenting blir for dumt! Det er det som er så supert!:)

Annonse

jeg tenker på tittelen som litt tvetydig, både som i supernaiv (kjempenaiv), som hovedpersonen jo er, men også som en slags naiv superhelt, supermenneske, for han har jo til tider høye tanker om seg selv også...

veldig bra bok! digger det med lister!

Hei! Skriver du særemne om Erlend Loe? Jeg har stilt nesten det samme spørsmålet som deg for et par uker siden. Bare å søke på det, så finner du nok noen gode råd!

Og ikke hør på sånne idioter om mAd, det forumet her er for alle som har et eller annet å spørre om! Ingenting blir for dumt! Det er det som er så supert!:)

Hehe, takktakk ;P

Gjest pippi strømpe

Kanskje du skal lese romanen?

det har jeg gjort. men til opplysning for sånne personer som deg! så finnes dette forumet for alle typer mennesker som lurer på all slags ting, så om jeg vil spørre om erlend loe så gjør jeg faen meg det! om du synes det er teit av meg så får du jaggu meg la være å svare, folk som er her for å finne ut av noe trneger ikke å høre fra slike personer som deg! takk for meg

det har jeg gjort. men til opplysning for sånne personer som deg! så finnes dette forumet for alle typer mennesker som lurer på all slags ting, så om jeg vil spørre om erlend loe så gjør jeg faen meg det! om du synes det er teit av meg så får du jaggu meg la være å svare, folk som er her for å finne ut av noe trneger ikke å høre fra slike personer som deg! takk for meg

Hvis du virkelig hadde lest den boka, så hadde du ikke blitt så pisst på meg.

*hehe*

Annonse

Gjest pippi strømpe

Det lønner seg ikke å lure seg unna leksene på sikt vettu. Føles behagelig, men ikke spes. smart.

Du har blitt tatt på fersken, med hånda nedi godteskåla.

:)

unnskyld meg! jeg trenger verken forklare meg for deg eller noe annet. jeg bare sir til deg at du bør passe deg for hva du sir til folk på nettet. hva andre spørr om som ikke intreserer deg skal du la vær å bry deg om.

unnskyld meg! jeg trenger verken forklare meg for deg eller noe annet. jeg bare sir til deg at du bør passe deg for hva du sir til folk på nettet. hva andre spørr om som ikke intreserer deg skal du la vær å bry deg om.

Hvorfor skal jeg passe meg? Tar du skade av at jeg ber deg om å gjøre leksene - at det kan være bra for deg på sikt?

Gjest pippi strømpe

Hvorfor skal jeg passe meg? Tar du skade av at jeg ber deg om å gjøre leksene - at det kan være bra for deg på sikt?

jeg gjør leksene mine. har du ikke hørt om å få andre synspukter på en sak/spørsmål? det har isåfall jeg! desutten er ikke det jeg spørr om noe lekse, det er noe jeg har valgt å finne ut av frivillig men trengte bare bitte litt hjelp.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...