Saleh Skrevet 14. oktober 2003 Skrevet 14. oktober 2003 Jeg dusjer en dag, og neste dagen er håret mitt allerede fettete. Ikke har heller svettet noe spesielt... Poenget er at håret mitt er så fettete så er det noen som har noen gode råd? Takk! 0 Siter
snilen Skrevet 14. oktober 2003 Skrevet 14. oktober 2003 du må kanskje gjennom en kur, begynne å dusje sjeldnere, om du vasker håret hver eneste dag vil du ødelegge hårets naturlige talgproduksjon, og håret blir mer og mer fett, og mer avhengig av å vaskes... det ideelle er derfor om du begynner å trappe ned, annenhverdag, tredjehverdag... kanskje du ikke bør bruke balsam? og kutte ut hårprodukter? kan også hjelpe å stripe håret! 0 Siter
soleil Skrevet 14. oktober 2003 Skrevet 14. oktober 2003 Shampoo beregnet på fett hår. Kun balsam i tuppene. Bruker du mye stylingprodukter som du ikke riktig får ut? --) Renseshampoo i blandt. 0 Siter
fresja Skrevet 15. oktober 2003 Skrevet 15. oktober 2003 Permanent hjelper, det forsøkte mine brødre med hell... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.