Gå til innhold

Anus

Anbefalte innlegg

Anonyme Glenn
Skrevet

Jeg har puttet noe for stort inn der så fikk jeg sår, det sprakk, jeg begynte å blø og etter på så kom det en lille blemme neste, hva er det?

Og jeg har en slags kvise i nærheten, hva er det?

Og noe annet jeg lurer på(har sett bilder) er hunde sperm farlig i anus?

Fortsetter under...

Skrevet

hemoroider tipper jeg, blir jo ganske likt sikkert som når man har forstoppelse...

vil tippe det ikke er så bra jeg, å blande bakterier...

Anonyme Glenn
Skrevet

hemoroider tipper jeg, blir jo ganske likt sikkert som når man har forstoppelse...

vil tippe det ikke er så bra jeg, å blande bakterier...

Hemorider!! hva er det? Lilla flekk, kom rett etter på

Skrevet

Hemorider!! hva er det? Lilla flekk, kom rett etter på

søk etter det på internett du... finnes salve på apoteket, ikke farlig.

Gjest frk.dyregod
Skrevet

haha! ligg unna hunden din!!! Du har nok fått hundevorteviruset!!

Skrevet

Mulig det oppfattes som moralisme fra min side, men jeg må si jeg syns det er jævlig mange gode grunner til å unngå hundesperm i anus, ikke bare at det muligens er farlig. Kan knapt tenke meg noen mer dekkende definisjon av perversjon. Vær så snill å la bikkjene i fred.

Annonse

Skrevet

Hei du anonyme Glenn!

Du må jo være helt fØkka i huet som kan la bikkja di ta deg bakfra. For det er jo det som jeg tror har skjedd. Nei la bikkjer og annet holdes unna anusen din, så slipper du problemer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...